כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בשורה לצפת

השר נועד עם ראש העיר: "נרחיב את העיר באלפי יח"ד נוספות"

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף נועד עם ראש העיר יוסי קקון והבטיח: "נרחיב את צפת באלפי יחידות דיור נוספות". במהלך הפגישה דנו השר וראש העיר במצוקת הדיור הקשה בעיר וסיכמו כי משרד הבינוי והשיכון יאיץ את קצב הדיונים לקראת חתימה על הסכם גג בקרוב

השר נועד עם ראש העיר: "נרחיב את העיר באלפי יח"ד נוספות"
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף עם ראש העיר צפת צילום: באדיבות המצלם

שר הבינוי והשיכון, הרב יצחק גולדקנופף אירח בלשכתו את ראש עיריית צפת יוסי קקון יחד עם נציג אגודת ישראל, המשנה לראש העיר נחמן גלבך, לדון בפתרונות למצוקת הדיור הקשה בעיר צפת. 

בפגישה נכחו גם  מנכ״ל משרד הבינוי והשיכון יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל הרשות להתחדשות עירונית אליעזר במברגר, רמ״ט השר מוטי בבצ׳יק, הדרג המקצועי במשרד הבינוי והשיכון וברשות מקרקעי ישראל. 

במהלך הפגישה דנו השר וראש העיר במצוקת הדיור הקשה בעיר וסיכמו כי משרד הבינוי והשיכון יאיץ את קצב הדיונים לקראת חתימה על הסכם גג בקרוב, הסכם שיתן תוספת של כ-6,000 יחידות דיור ומענה לאתגרי השיווק בעיר, זאת לצד קידום תוכניות להתחדשות עירונית שתוסיף עוד כ-4,000 יחידות דיור. 

ראש העיר יוסי קקון ציין לשבח את אנשי מחוז צפון במשרד הבינוי והשיכון ואת הסיוע שהעמיד שר הבינוי והשיכון באמצעות התוכנית להשמשת מקלטים בתקצוב של מעל מיליון ש״ח. קקון העלה בקשה לתוספת תקציבית בנושא ושר הבינוי והשיכון התחייב לפעול לסייע למען המטרה החשובה. 

בתום הפגישה אמר שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף: "יחד עם ראש העיר יוסי קקון נביא תוספת של כעשרת אלפים יחידות דיור לעיר. זו בשורה משמעותית שתסייע בפתרון מצוקת הדיור. בנושא הביטחוני, מיד עם פרוץ המלחמה, המשרד תקצב השמשת מקלטים בצפון וכולי תקווה כי בסייעתא דשמייא נצליח להביא בקרוב שקט וביטחון אמיתי לתושבי הצפון".

ראש העיר צפת יוסי קקון אמר: "ישנה חשיבות עליונה לקידום נושא הבניה בעיר צפת, ולכן אני מודה לשר הבינוי והשיכון הרב גולדקנופף על ההירתמות המיידית לפיתוחה של העיר. מצוקת הדיור ממנה סובלת צפת בשנים האחרונות, משפיעה על כל תחומי החיים בעיר. הבאת הסכם גג לצפת, היא בשורה חשובה ביותר לתושבים, שתחזיר את הזוגות הצעירים לעיר ותסייע לפריחת העסקים ושגשוגה הכלכלי של צפת".

יצחק גולדקנופף משרד הבינוי והשיכון יוסי קקון צפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד