כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תחרות בין עשירים

הרולס רויס של הביוקר: זוהי הגוסט "פריזם"

רולס רויס מציגה את הגוסט "פריזם", גרסה מיוחדת של הרולס רויס גוסט, שהיא בעצמה מכונית סופר יוקרתית

הרולס רויס של הביוקר: זוהי הגוסט "פריזם"
רולס רויס גוסט פריזם - לאיש שלחברים שלו יש הכל צילום: רולס רויס

יצרני הרכב האולטרא יוקרתיים מוצאים עצמם מתמודדים בימים אלה עם בעיה: ללקוחות שלהם יש יותר מדי כסף ומעט מדי סיבות להוציא אותו. אחרי הכול, מה שווה רולס רויס חדשה אם לכל החברים והשכנים יש גם רולס רויס? אז בשביל לקוחות כאלה, רולס רויס מציגה את הגוסט "פריזם", גרסה מיוחדת של הרולס רויס גוסט, שהיא בעצמה מכונית סופר יוקרתית.

רולס רויסרולס רויס גוסט פריזם - לאיש שלחברים שלו יש הכלצילום: רולס רויס

מה מיוחד ב"פריזם"? קודם כל לפי רולס רויס, ממכונית היוקרה הבריטית הזאת ייוצרו רק 120 יחידות, בגלל שרולס רויס חוגגת יום הולדת 120, אז כבר יש סיבה למסיבה וסיבה לומר שהרכב הזה מאוד ייחודי.

מה עוד יש בפריזם? ברולס רויס מסבירים שבגלל שלחברה יש לקוחות רבי עוצמה מתחומים כמו אופנה ויוקרה, אז רולס רויס שואבת את ההשראה מן הלקוחות. ניחא. ובמה זה מתבטא? בצבע. לפי רולס רויס הצבע החיצוני נקרא "אפור גאנמטאל" וכי לצבוע את הרולס רויס נדרש תהליך מיוחד של עשרה שבים כדי להשיג את גוון הצבע הנכון, או כמו שרולס רויס טוענת: כדי לייצר צבע שיש בו עומק. אחרי שהצביעה מסתיימת, ברולס רויס עושים פוליש מיוחד לצבע בתהליך שנמשך 16 שעות, כולל ייבוש מיוחד.

ומעבר לכך, לפי רולס רויס היצרניתצ גם מבטלת את כל מה שנוצץ מקדימה, כלומר את גריל הכרום הענקי- ומחליפה אותו בגריל קדמי בגוון מאט שהיא מכנה "שחור אפור מעושן". את אלה משלימות "נגיעות" של צבע שרולס רויס מפזרת במקומו מסוימים-  למשל בפגוש הקדמי ובבלמים כשהלקוחות יכולים לבחור בין אדום, טורקיז וצהוב.

רולס רויס לא מפרסמת כמה עולה התענוג של לרכוש מכונית יוקרה כזאת, אבל יש לנו הרגשה שמתוך 120 המאושרים שיקנו כזאת, אף אחד לא רעב ללחם.

 

 

רולס רויס רכבי יוקרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד