כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"שאט נפש"

נציג היהודים באיראן מגנה בחריפות את התקיפה בדמשק

גורם בקהילה היהודית באיראן מגנה בחריפות את "פלישת המשטר הציוני לקונסוליה של הרפובליקה האסלאמית של איראן בסוריה". הקהילה היהודית מביעה "שאט נפש מהפשע המביש הזה, אין ספק שבקרוב ננצח"

נציג היהודים באיראן מגנה בחריפות את התקיפה בדמשק
נציג הקהילה היהודית בפרלמנט האיראני, ד"ר הומיון שמח צילום: באדיבות המצלם

לאחר התקיפה המיוחסת לישראל אמש (שני) בקונסוליה האיראנית בדמשק, ד"ר הומיון שמח, נציג היהודים בפרלמנט האיראני בטהראן, מגנה בחריפות את התקיפה.

"אין ספק שהפשע הגדול והפעולה האכזרית הזו, שבוצעה בתמיכת אנשים מתנשאים, יעודדו את כל מבקשי החופש בעולם להילחם יותר ויותר נגד הדיכוי" אמר שמח.

מטעם נציג היהודים בפרלמנט האיראני נמסר עוד לתקשורת כי הקהילה היהודית מביעה "שאט נפש מהפשע המביש הזה, אין ספק שבקרוב ננצח וננקום על העוול, ובחסדי הכול יכול יהיה שלום בר קיימא המבוסס על צדק, וההגינות תתגבר על הדיכוי".

גם הקהילה היהודית בעיר איספהאן גינתה בחריפות את החיסולים. בהודעה לתקשורת מטעם הקהילה נאמר: "הקהילה היהודית של איספהאן מגנה את מתקפת הטרור המטופשת והפחדנית של המשטר הציוני בשגרירות איראן בסוריה, מה שהוביל למותם של קבוצת יועצי איראן. יחד עם זאת, אנו מצטערים ומנחמים על מות הקדושים של המנהיגים הגדולים והבלתי ניתנים להחלפה הללו, חללי איראן הקדושים".

איראן הומיון שמח סוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד