כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בתגובה להאשמות

גלנט הטיח בוועדה: "רדפתי אחרי מחבלים כשהייתם בגן"

חברות הכנסת טלי גוטליב ולימור סון הר מלך מתחו ביקורת חריפה על התנהלות שר הביטחון. גלנט השיב: "בניגוד לכאלה כאן שהפכו אותי לשמאלני, כשהם עוד היו בגן חובה אני רדפתי אחרי מחבלים"

גלנט הטיח בוועדה: "רדפתי אחרי מחבלים כשהייתם בגן"
שר הביטחון יואב גלנט בפיקוד צפון צילום: שחר יורמן

חברות הכנסת טלי גוטליב מהליכוד ולימור סון הר מלך מעוצמה יהודית מתחו היום (שלישי) ביקורת בוועדת חוץ וביטחון על שר הביטחון יואב גלנט, שהשיב: "בניגוד לכאלה כאן שהפכו אותי לשמאלני, כשהם עוד היו בגן חובה אני רדפתי אחרי מחבלים בטוניס, בלוב, בלבנון וגם ביהודה ושומרון. לא צריך ללמד אותי".

דבריו של גלנט במהלך דיון בוועדת החוץ והביטחון בכנסת, שפורסמו לראשונה בכאן חדשות, הגיעו לאחר חילופי דברים חריפים בינו לבין חברות הכנסת מהקואליציה.

גוטליב אמרה: "אני חושבת שמי שבא לרצוח אותי צריך לחטוף באבי אביו. רק שליטה ישראלית תראה לעזתים מה זה".

גלנט בתגובה: "שליטה ישראלית בעזה לא אפשרית מבחינת סדר העדיפויות הביטחוני שלנו, זה לא נכון למדינת ישראל ולא אסכים לכך - החלופה הכי פחות גרועה היא גורמים מקומיים שאינם חמאס".

על כך השיבה סון הר מלך: "לא להאמין שזה שר הביטחון של ישראל. פשוט בושה".

בנוסף, במהלך הדיון אמר שר הביטחון גלנט כי הוא דורש מראש הממשלה נתניהו ומראש השב"כ חקירת שב"כ בעקבות הדלפות מישיבות חסויות בנושא החטופים והחזית הצפונית. "לחמאס אין מקורות מודיעיניים משמעותיים וכל הדלפה מתוך דיונים סגורים משרתת אותו", אמר.

יואב גלנט מלחמת חרבות ברזל טלי גוטליב לימור סון הר מלך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד