כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
סכנה מיידית לציבור

משרד הבריאות הגיש תלונה נגד האטליז הכשר שהפר את צו הסגירה

בהוראת הרופאה הווטרינרית האחראית במחוז, הושמדו כ-263 ק"ג של מוצרי בשר. צו הסגירה המינהלי ניתן ב-19.3 לאחר ביקורת במקום, במסגרתה עלה כי קיימת סכנה מיידית ומוחשית לבריאות הציבור

משרד הבריאות הגיש תלונה נגד האטליז הכשר שהפר את צו הסגירה
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

משרד הבריאות מעדכן כי בעקבות תלונה שהתקבלה במחוז דרום של המשרד על פעילות שמבוצעת באטליז "אטיאסאדו" בבאר שבע, על אף שהעסק נמצא תחת צו סגירה מינהלי מה-19.3, הגיש משרד הבריאות תלונה במשטרה על הפרת הצו וכן, נעשתה פנייה לרשות המקומית בבקשה לבטל את רישיון העסק של המקום.

בעקבות התלונה, בוצעה אתמול (שני) ביקורת במקום ע"י מפקחת שירות המזון במחוז בליווי הרופאה הווטרינרית האחראית במחוז. במהלך הביקורת נמצאו באטליז מוצרי בשר פגי תוקף ומוצרי בשר מופשרים שהיו בתנאים לא נאותים ושאינם ראויים למאכל אדם. בנוסף, למרות שרישיון הייצור של העסק הותלה במקביל לצו שניתן למקום, ביצע העסק פעולות יצרניות מבלי שקיבל אישור לחזרה לפעילות זו.

בהוראת הרופאה הווטרינרית האחראית במחוז ובשיתוף מנהל המחלקה הווטרינרית בעיריית באר שבע, הושמדו כ-263 ק"ג של מוצרי בשר.

צו הסגירה המינהלי שניתן לעסק נחתם ע"י סגן רופא המחוזי של מחוז דרום במשרד הבריאות ב-19.3 לאחר ביקורת במקום, במסגרתה עלה כי קיימת סכנה מיידית ומוחשית לבריאות הציבור.

"הטיפול במזון מן החי, אחסונו ושיווקו ללא התנאים הנדרשים בחקיקה וללא עקיבות, עלולים להזיק לבריאות הציבור. משרד הבריאות והרשות המקומית ימשיכו לנקוט בצעדי אכיפה כנגד העסק", נמסר ממשרד הבריאות.

אטיאסאדו צו סגירה משרד הבריאות באר שבע השמדת בשר פג תוקף אטליז כשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד