כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בעוצמה 7.4

רעידת אדמה הורגשה בטייוואן; בניינים קרסו | צפו בתיעודים

רעידת האדמה חזקה ביותר בטייוואן מזה 25 שנה אירעה הבוקר. דיווחים על אנשים לכודים בבניינים שקרסו במחוז הואליאן, אלפי בתים נותרו ללא חשמל

רעידת אדמה הורגשה בטייוואן; בניינים קרסו | צפו בתיעודים
בניין נוטה ליפול צילום: צילום מסך

טייאוון נפגעה הבוקר מרעידת האדמה החזקה ביותר שלה מזה 25 שנים, רעידה בעוצמה של 7.4 שזעזעה את החוף המזרחי של האי, והפילה מבנים רבים, גרמה למפולות קרקע. בטייוואן יש חשש להרוגים רבים.

רעידת האדמה אירעה בשעה 7:58 בבוקר, שעון מקומי, 18 ק"מ דרומית לעיר הואליאן ובעומק של 34.8 ק"מ על פי המכון הגיאולוגי האמריקאי. אחריו הגיעו כמה רעידות משנה חזקות עם רעידות שהורגשו ברחבי האי, כולל על ידי צוות CNN בטאיפיי שדיווח על כך.

סוכנות הכבאות הלאומית של טייוואן מסרה כי לפחות ארבעה בני אדם נהרגו ו-57 נוספים נפצעו ברעידת האדמה. מקרי המוות אירעו במחוז הואליאן. גורמים רשמיים עדיין אוספים מידע על נפגעים, וחשש להרוגים רבים.

בנוסף הגיעו דיווחים על אנשים לכודים בבניינים שקרסו במחוז הואליאן, אלפי בתים שנותרו ללא חשמל וכביש מהיר מרכזי לאורך החוף המזרחי נסגר לתנועה עקב מפולות עפר, כך לפי גורמים רשמיים בטייוואן.

חיילים נשלחו לסייע בסיוע באסון ובתי ספר ומקומות עבודה הפסיקו את הפעולות כאשר רעידות משנה נוספות פקדו את האי, כך לפי משרד ההגנה הטייוואני.

רעידת אדמה טייוואן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד