ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מצב הפצועים

הפיגוע ליד כוכב יאיר: משפחת המחבל התקשרה להתריע

תושב טירה בן 26 ביצע הלילה פיגוע דריסה ליד כוכב יאיר. ארבעה שוטרים שנדרסו פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים בילינסון ומאיר, אחד מהם במצב קשה. המחבל המשיך לעבר מעבר אליהו שם ניסה לדקור מאבטחים - ונוטרל | פרטים חדשים מהפיגוע

הפיגוע ליד כוכב יאיר: משפחת המחבל התקשרה להתריע
זירת הדריסה צילום: שימוש לפי סעיף 27א

ואהב שביטה, בן 26 מטירה, ביצע הלילה פיגוע דריסה לסמוך לכוכב יאיר. שביטה דרס ארבעה שוטרים במחסום משטרתי שהוקם כדי ללכוד גנבי רכב בצומת טירה. 

מהחמסום המשטרתי המשיך המחבל לעבר מעבר אליהו, שם ניסה לדקור מאבטחים שהיו במקום - ונוטרל. ארבעת השוטרים שדרס המחבל פונו לבתי החולים. 

במשפחתו של המחבל טוענים שדיווחו בשעת אמת כי הוא עלול לפגוע באחרים. "הוא היה בחור שקט ומופנם, שלאחרונה אובחן עם לקות נפשית וקיבל טיפול ביתי", אמרו במשפחה לווינט. 

במשפחה ציינו כי הוא יצא מהבית כשהוא עצבני - ובצורה שהדאיגה את בני המשפחה והם אף התריעו למשטרה על כך: "דווח למשטרה על כך שהוא עלול לפגוע בשלומו או בשלום אחרים, והמשפחה מסרה לה את פרטיו האישיים ואת פרטי הרכב שנהג בו. אך תוך זמן קצר הודיעה המשטרה שהוא נהרג בידי אנשי ביטחון".

פיגוע משולב: מחבל דרס 4 שוטרים וניסה לדקור מאבטחים במחסום

אחד מהשוטרים שנפצע באורח קשה פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, בעוד שלושה שוטרים נוספים, בהם אחד באורח בינוני, פונו לבית החולים מאיר בכפר סבא. 

בית החולים בילינסון מסר כי מצבו של השוטר שנפצע קשה השתפר - ולאחר סדרת בדיקות הוגדר בינוני.

מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון קיים הערכת מצב מיוחדת בזירת הפיגוע סמוך לכוכב יאיר והטיל את החקירה על ימ"ר מרכז. מבדיקה ראשונית של המשטרה, נשלל חשד למחבל נוסף או שותף לאירוע.

הפרמדיקים של מד"א אמיר דהרי ואייל דוידזון שהגיעו לזירת הדריסה סיפרו: "הגענו למקום וראינו בשולי הכביש ועל המדרכה ארבעה פצועים שוכבים במרחק אחד מהשני, צעיר כבן 24 היה בהכרה מעורפלת וסבל מחבלות בראש ובגפיים, גבר כבן 46 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בראש ובגפיים וגבר ואשה בהכרה מלאה, הענקנו להם טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותם תוך המשך טיפול לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשאר בינוני וקל".

מחבל פיגוע דריסה פיגוע דקירה כוכב יאיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד