כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אחרי ההפגנות הסוערות

השר קרא להתפטרות ראש השב"כ: "איפשר את המחדל"

השר עמיחי אליהו קרא בקבוצת הוואטסאפ של השרים להתפטרותו של ראש השב"כ. אליהו כתב: "אם נמשיך להתעלם ממחדל המינויים, לא נוכל לרחוץ בנקיון כפינו". השר סופר השיב: "צריך לזכור באמת מול מי אנחנו במלחמה"

השר קרא להתפטרות ראש השב"כ: "איפשר את המחדל"
השר עמיחי אליהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר המורשת, עמיחי אליהו (עוצמה יהודית) קרא הבוקר (רביעי) להתפטרותו של ראש השב"כ רונן בר, בהודעת ווטסאפ בקבוצה סגורה של הממשלה, כך דווח בכאן חדשות. זאת לאחר ההפגנה האלימה שאירעה אמש בירושלים, בה השתתפו משפחות חטופים ורבים נוספים בקריאה לשחרורם של 134 המוחזקים בעזה. 

אליהו כתב בקבוצה הסגורה: "מי שכשל ואשם באופן מובהק באסון הביטחוני של שמיני עצרת. מי שאיפשר אמש את המחדל של פריצת מעטפת האבטחה בבית ראש הממשלה, צריך לעזוב את תפקידו, ודאי שלא למנות אנשים בדמות הכישלון שלו. כשאנחנו מדברים, האחריות המצופה מאיתנו, לקיחת האחריות שלנו - חברי ממשלת ישראל. התביעה המרכזית מאיתנו היא לשנות את תפיסת המערכות הבטחוניות על מנת שנוכל לחיות פה בבטחון. אם נמשיך להתעלם ממחדל המינויים לא נוכל לרחוץ בנקיון כפינו".

שר העליה והקליטה אופיר סופר, השיב לו: "אנחנו בתקופה רגישה וגם במחלוקות צודקות יש דרך לטפל. אם לא ננהג כך, נתפרק. מה שאנחנו רואים ברחובות לא צריך לייצר אווירה של 'יאללה מלחמה', להיפך. ואם מלחמה, אז צריך לזכור באמת מול מי אנחנו במלחמה". 

עמיחי אליהו רונן בר אופיר סופר הפגנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד