כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מאבק מול הטרור

משפחות חטופים במיצג מול אונר"א: "רצחתם וחטפתם את הילדים שלנו"

בני משפחות חטופים מפורום תקווה בשיתוף עם משפחות שכולות ועשרות פעילי צו 9 חוסמים כעת את הכניסות למשרדי אונר"א ומשבשבים את פעילות הארגון

משפחות חטופים במיצג מול אונר"א: "רצחתם וחטפתם את הילדים שלנו"

בעקבות מעורבותם בטבח השבעה באוקטובר, הכניסות למשרדי אונר"א בגבעת התחמושת חסומים כעת על ידי בני משפחות חטופים מפורום תקווה, משפחות שכולות, ועשרות פעילי תנועת צו 9 שמובילה את המאבק נגד הארגון.

הפעילים חוסמים כבר משעות הבוקר המוקדמות את הכניסות והיציאות למשרדי הארגון, ובנוסף במקום מוצג רכב הדומה לרכבים בהם השתמשו מחבלי הנוחב'ה בשבעה באוקטובר.

על הרכב עומדים "מחבלים", המבטאים את מעורבותם של עובדי אונר"א בטבח, זאת לאחר שדובר צה"ל חשף כבר מספר פעמים ממצאים המאשרים את המעורבות.

בני משפחות החטופים והמשפחות השכולות שנוכחים במקום קראו: "אתם רצחתם וחטפתם את הילדים שלנו. הארגון שלכם לקח חלק פעיל בטבח וגם עכשיו אתם יודעים איפה החטופים ומסרבים לסייע בהשבתם".

רעות בן חיים, מייסדת צו 9 מסרה: "חייבים לשים סוף לפעילות של ארגון הטרור הזה בירושלים. במסווה של סיוע לפליטים הם מגדלים את הדור הבא של המחבלים, את הדור הבא של הטרור, ואנחנו נדאג לשבש את פעילות הארגון עד שממשלת ישראל תוציא אותו מירושלים".

אונר"א חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד