כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
התיעוד יוכיח

במשטרה סותרים את טענת משפחת המחבל: "עדכנו רק אחרי הפיגוע"

המשטרה מפרסמת תיעוד של המחבל הלילה סמוך למחסום אליהו במהלך ביצוע פיגוע בו נפצעו ארבעה שוטרים. בניגוד לטענות משפחת המחבל, המשפחה התקשרה למשטרה אחרי הפיגוע ולא לפני

במשטרה סותרים את טענת משפחת המחבל: "עדכנו רק אחרי הפיגוע"
המחבל עם הסכין צילום: דוברות המשטרה

המשטרה מפרסמת תיעוד של המחבל הלילה סמוך למחסום אליהו במהלך ביצוע פיגוע בו נפצעו ארבעה שוטרים.

מהמשטרה נמסר: "על מנת להעמיד דברים על דיוקם ומניעת הטעיה של הציבור, נבהיר בשנית נוכח פרסומים שגויים, כי בניגוד לטענות שקריות מטעם משפחת המחבל, הרי שהמשפחה התקשרה למשטרה אחרי הפיגוע ללא כל התראה אחרת".

בנוסף אומרים במשטרה, "על מנת למנוע את הטעיית הציבור, מצורף תיעוד המחבל במהלך הפיגוע, עת אחז בסכין במטרה לפגוע בכוחות הבטחון, תוך סיכון ממשי מיידי של המאבטחים. חקירת האירוע נמשכת באופן מואץ בראשות חוקרי היחידה המרכזית של מחוז מרכז".

הודעת המשטרה מגיעה לאחר שבמשפחתו של המחבל טענו שדיווחו בשעת אמת כי הוא עלול לפגוע באחרים. "הוא היה בחור שקט ומופנם, שלאחרונה אובחן עם לקות נפשית וקיבל טיפול ביתי", אמרו במשפחה לווינט. 

במשפחה ציינו כי הוא יצא מהבית כשהוא עצבני - ובצורה שהדאיגה את בני המשפחה והם אף התריעו למשטרה על כך: "דווח למשטרה על כך שהוא עלול לפגוע בשלומו או בשלום אחרים, והמשפחה מסרה לה את פרטיו האישיים ואת פרטי הרכב שנהג בו. אך תוך זמן קצר הודיעה המשטרה שהוא נהרג בידי אנשי ביטחון".

כאמור המשטרה מכחישה את הדברים, והודיעה כי ההתראות הגיעו אחרי הפיגוע. 

ואהב שביטה, בן 26 מטירה, הוא זה שביצע הלילה פיגוע דריסה לסמוך לכוכב יאיר. שביטה דרס ארבעה שוטרים במחסום משטרתי שהוקם כדי ללכוד גנבי רכב בצומת טירה. 

פיגוע דקירה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד