כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"שביל התפוזים"

מיועדת למגורים עתידיים: אושרה מכירת הקרקע בהוד השרון

לאחר הערכת שמאות עפ"י תקן 22 המחמיר של השמאי הממשלתי: אושרה מכירת הקרקעות בהוד השרון המיועדות למגורים עתידיים, ב- 189,000 ₪ בלבד!

מיועדת למגורים עתידיים: אושרה מכירת הקרקע בהוד השרון
הוד השרון צילום: מיט ג'רני

הבוקר (יום א'), אושרה מכירת הקרקעות במתחם "שביל התפוזים", קרקעות המיועדות למגורים עתידיים, אשר יקנו לרוכשים קרקע בתוכנית שעתידה להוסיף כ-27,000 יחידות דיור להוד השרון, מהערים היקרות בישראל. במסגרת העסקה, יוקצה שטח מוגבל למשקיעים פרטיים לצד יזמי נדל"ן לפי מחיר של 189,000 ₪. הערכת שמאות עפ"י תקן 22 המחמיר של השמאי הממשלתי מאשרת כי שווי הקרקע שאינה זמינה לבנייה צפוי לזנק ל-1.4 מיליון ₪ במועד הפשרת הקרקע, מה שנותן הזדמנות למשקיעים.

התרחבות הערים ומצוקת הדיור בשנים האחרונות מאיצות את תהליכי הפשרת הקרקעות ע"י הרשויות ומייצרות הזדמנות גדולה ליזמי הנדל"ן לצד משקיעים פרטיים, שרוכשים קרקעות באזורי ביקוש דרך במכרזים או מבעלי הקרקע עצמה כשהקרקע אינה זמינה לבנייה, ותוך כמה שנים, כשהקרקע הופכת לזמינה לבנייה היא מכפילה את שוויה (לעיתים פי 5-7).

אחת מהקרקעות המבוקשות ביותר באזור המרכז היא "שביל התפוזים", קרקע, שנחשבת לאחת מהעתודות האחרונות שמשויכות להוד השרון, בצידה הדרום-מזרחי של העיר. "הקרקע הפכה לזמינה בשל תוכנית שעתידה להוסיף 27,000 יחידות דיור בהוד השרון". יוסי גשרי, משקיע נדל"ן. "המשמעות היא שניתן לקנות קרקע ב- 189,000 ₪ כיום שתקנה בעתיד רווח משמעותי למשקיעים״, מסכם יוסי.

* הקרקע אינה זמינה לבניה

הוד השרון מכירת קרקעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד