כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בהפגנה בירושלים

גיסתו של החטוף בעזה לעובד אונר"א: "מאכיל את השטן"

במהלך חסימת משרדי אונר"א על ידי פעילי צו 9 ובני משפחות חטופים מפורום תקווה, התרחש עימות בין צופית ליבמן, גיסתו של החטוף אליקים ליבמן, לבין עובד אונר"א שניסה להיכנס למקום. "איך זה מרגיש להאכיל את השטן?", הטיחה בו

גיסתו של החטוף בעזה לעובד אונר"א: "מאכיל את השטן"
עובד אונר"א חוטף גופה בעוטף עזה צילום: מתוך שידורי כאן 11

הבוקר (רביעי) נחסמו הכניסות למשרדי אונר"א בירושלים על ידי פעילי תנועת צו 9, ובני משפחות חטופים מפורום תקווה. הפעילים הגיעו בשעות הבוקר המוקדמות לכניסה הקדמית והאחורית וחסמו אותם לכניסת העובדים.

במהלך החסימה עבר במקום עובד של אונר"א. צופית ליבמן, גיסתו של החטוף אליקים ליבמן אמרה לו בדמעות: "איך זה מרגיש להאכיל את השטן? אתה יכול להסתכל לי בעיניים? הגיס שלי חטוף".

מתוך שידורי ערוץ 12אליהו ליבמןצילום: מתוך שידורי ערוץ 12

היא המשיכה לתאר: "בזמן שהוא הציל חיים, המורים שלכם גררו גופות, איך אתה מסביר את זה? למה אתה לא מתבטא נגד זה? השתיקה שלך היא גרועה יותר".

מוקדם יותר היום הוצג במקום רכב הדומה לרכבים בהם השתמשו מחבלי הנוחב'ה בשבעה באוקטובר. על הרכב עמדו "מחבלים", המבטאים את מעורבותם של עובדי אונר"א בטבח, זאת לאחר שדובר צה"ל חשף כבר מספר פעמים ממצאים המאשרים את המעורבות.

בני משפחות החטופים והמשפחות השכולות שנוכחים במקום קראו: "אתם רצחתם וחטפתם את הילדים שלנו. הארגון שלכם לקח חלק פעיל בטבח וגם עכשיו אתם יודעים איפה החטופים ומסרבים לסייע בהשבתם".

רעות בן חיים, מייסדת צו 9 מסרה: "חייבים לשים סוף לפעילות של ארגון הטרור הזה בירושלים. במסווה של סיוע לפליטים הם מגדלים את הדור הבא של המחבלים, את הדור הבא של הטרור, ואנחנו נדאג לשבש את פעילות הארגון עד שממשלת ישראל תוציא אותו מירושלים".

אונר"א חטופים צו 9

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד