כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הקמטים נקראים לסדר

גַּהֵץ וּלְבַשׁ: הכירו חווית גיהוץ אחרת

טפאל קוראת את הקמטים לסדר ומזמינה אתכם להכיר חוויית גיהוץ אחרת - מהנה, חדשנית ומהירה, כדי שתוכלו ליישר קו עם המטלות ולפתוח דף חלק לקראת החג

גַּהֵץ וּלְבַשׁ: הכירו חווית גיהוץ אחרת
טפאל צילום: מגהץ טפאל

עוד לא התאוששנו מהסוכר, הצלופן והבונבוניירות והנה נכנסנו לתקופה הכי עמוסה בשנה- חודש הסדר, הניקיון והאיבוק. בין שלל מטלות הבית שמקבלות בתקופה זו יתר חשיבות, אין ספק שאחת המטלות המתסכלות ביותר היא הגיהוץ. ההרים מתגבהים ממש לא לאיטם, ולמי יש זמן בכלל ליישר קמטים שאין בהם לא אבק ולא חמץ?

רגע לפני שאתם מכתירים את מלאכת הגיהוץ למלאכה המיותרת ביותר בערב פסח, טפאל- מותג הגיהוץ הנמכר ביותר בישראל, מזמין אתכם להכיר את סדרת GV9821 ואת המרענן הרשמי של האביב - הדגם החדשני והמוביל IXEO, מערכת גיהוץ חכמה, ALL IN ONE SOLUTION 

לרכישת מגהצים במחיר חג>>>

בקניית אחד מדגמי המבצע, מקבלים מחדש בדים בשווי 400 ₪ והרחבת אחריות ל-3 שנים במתנה. השנה, הילדים ישאירו לך את האקנומיקה ויריבו על החלקת הקמטים ;)

טפאלמוצרי גיהוץ מתקדמיםצילום: טפאל

סדרת 9821GV של טפאל מיוצרת בצרפת, היא בעלת עיצוב חדשני, עוצמה מירבית והיחידה עם תאורה מובנית בקצה המגהץ. השימוש בה נוח, קל ויש אומרים אפילו ידידותי- מה שיקל עליכם את המטלה ויקטין את הערימה במהירות ובהנאה!

מה עוד יש בה? תפוקת אדים מרבית, תחתית Durilium° Air Glide Auto Clean ייחודית שמאפשרת גיהוץ מהיר ללא מאמץ, עמידות גבוהה בפני שריטות והדבקויות ותוצאות אידיאליות, אורך חיים גבוה, מיכל אוסף אבנית ומיכל מים נשלפים, חימום מהיר, עבודה שקטה במיוחד, פאנל הפעלה קל ובטוח לכל סוגי הבדים וכיבוי אוטומטי לבטיחות מירבית. בנוסף, הודות לשילוב של טמפרטורה ולחץ אדים בעת פעולת הגיהוץ, המגהץ מחטא ומרענן את הבגד.

 IXEOהוא מגהץ קיטור שמביא בשורה של ממש בתחום הגיהוץ ומהווה מערכת גיהוץ חכמה עם חשיבה על כל הפרטים הקטנים. המערכת בעלת קרש גיהוץ חכם המאפשר גמישות מרבית וחוויית גיהוץ אידיאלית בשלושה מצבי גיהוץ- בצורה אנכית, אופקית ובזווית של 30 מעלות והיא בעלת גלגלים להתניידות קלה בכל רחבי הבית. המגהץ מגיע בעיצוב חדשני עם Precision Tip לגיהוץ מדויק גם סביב כפתורים וצווארונים והוא בעל טכנולוגיה חכמה להתאמה אידיאלית של הטמפרטורה לכל סוגי הבדים. רוצים לגהץ ולרענן וילונות, ספות ומזרנים?  הבסיס הנשלף מאפשר זאת בקלות, בנוחות ובמהירות. המגהץ מתחמם תוך 70 שניות בלבד, יש בו מערכת אנטי קלאק נגד אבנית ומיכל מים גדול במיוחד והוא מרענן ומחטא את הבגדים ומותיר אותם רעננים ונקיים לאורך זמן.

ואם כל זה אינו מספיק- בכל רכישה של מגהץ מסדרת GV ו- IXEO תקבלו במתנה מחדש בדים כדי להשלים את החוויה ולהרגיש לבושים בבגד חדש, רענן ומגוהץ בכל יום מחדש!

בתוך כל מירוץ הניקיונות וההכנות לחג הפסח, טפאל קוראת את הקמטים לסדר ומזמינה אתכם להכיר חוויית גיהוץ אחרת- מגהצים, לובשים, מתחדשים!

לרכישת מגהצים במחיר חג>>>
 

טפאל גיהוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד