כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"שק חבטות וכלי ניגוח"

המפכ"ל מתייחס להסלמת המחאות ופריצת המחסומים אמש

"משטרת ישראל היתה ותשאר משטרה א פוליטית!". מצהיר המפכ"ל ומוסיף, "נשתמש בכל הכלים העומדים לרשותנו, על פי חוק, כנגד כל מי שיפר את הסדר ויסכן את שלום הציבור וביטחונו"

מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי
מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי צילום: פלאש 90

מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי מתייחס הערב (רביעי) לאירועי אמש בירושלים, פריצת המחסומים לעבר בית ראש הממשלה ברחוב עזה בירושלים וציין: "משטרת ישראל עושה מאמץ כביר, לצד ריבוי משימות ומצב ביטחוני מאתגר , על מנת לאפשר את מימוש חופש המחאה לכלל אזרחי המדינה. יחד עם זאת, אנו רואים בחומרה רבה את התפתחות האירועים אמש, בהם מספר רב של מפגינים הפרו את התנאים והתעמתו עם כוחות המשטרה , שאבטחו ושמרו על הסדר הציבורי".

לדבריו, "משטרת ישראל עושה ותעשה ככל שניתן על מנת לאפשר את חופש המחאה. יחד עם זאת, נשתמש בכל הכלים העומדים לרשותנו, על פי חוק, כנגד כל מי שיפר את הסדר ויסכן את שלום הציבור וביטחונו".

על הטענות והכינויים של אנשי המחאה וחברי כנסת מהאופוזיציה "משטרת בן גביר", מצהיר המפכ"ל, "משטרת ישראל היתה ותשאר משטרה א פוליטית!".

"צר לי על כך שיש מי שהופך את משטרת ישראל לשק החבטות ולכלי ניגוח בין הניצים מטעמים כאלה ואחרים. אני פונה אליכם, אזרחי ישראל, לגלות אחריות לאומית, להכיל את מגוון הדעות, למצוא דרכים לגשר ולאחות את הסדקים שבינינו. המציאות אותה אנו חווים מאז השבעה באוקטובר מחייבת אותנו לסבלנות ואחדות".

קובי שבתאי מפכ"ל המשטרה המפכ"ל פריצת מחסום בית ראש הממשלה מפגינים מפגיני שמאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד