כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ניהל 9 מדגמי בחירות

הלם בברנז'ה: הסוקר המיתולוגי קמיל פוקס איננו

בעולם התקשורת והעיתונות מתקשים לעכל את פטירתו של איש הסקרים המפורסם של 'חדשות 13' קמיל פוקס | בערוץ נפרדים וסופדים לו: "ניהל ביד רמה 9 מדגמי בחירות, ביצע מאות סקרים ששודרו במהדורות"

הלם בברנז'ה: הסוקר המיתולוגי קמיל פוקס איננו
פרופ' קמיל פוקס צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

חברת 'חדשות 13' מודיעה הערב (רביעי) על פטירתו של הסוקר פרופ' קמיל פוקס בגיל 78.

הסטטיסטיקאי פרופ' קמיל פוקס, סוקר 'חדשות 13', ליווה את הערוץ ב-20 השנים האחרונות עוד בגלגולו הקודם כ'ערוץ 10'.

"קמיל היה חלק ממשפחת החדשות שלנו ועבד עם הכתבים והפרשנים הפוליטיים לדורותיהם. פוקס ניהל ביד רמה 9 מדגמי בחירות, ביצע מאות סקרים ששודרו במהדורות והיווה חלק אינטגרלי מאירועים היסטוריים שונים. נוכחותו תחסר לנו מאוד", נמסר מ'חדשות 13'. 

מנכ"ל חדשות 13 אור צלקובניק הוסיף וספד: "קמיל פוקס החזיק ידו על דופק מערכות הבחירות בישראל לדורותיהן, בהקפדה, במקצועיות ובאמינות מהמעלה הראשונה. בלכתו קמיל מותיר אחריו חלל גדול, מקצועי ואנושי. בשם כל עובדי חברת החדשות אני שולח תנחומים והשתתפות עמוקה בצער המשפחה".

סמנכ"ל הפקה בחדשות 13 אמנון ברקאי נפרד ואמר: "חדשות 13 משתתפת בצער משפחת פוקס היקרה, קמיל היה לצידנו בשעות ארוכות וגם קשות, גם כשמצב בריאותו הדרדר, והעניק לנו כבוד רב בעבודתו".

עורך החדשות בערוץ, הדר שיפר, ספד וכתב: "ה-פרופסור. הכי קפדן, הכי מדויק, הכי בנאדם, הכי מצחיק. ״מיד שולח, תן לי לעבוד״. בחיים לא מגלה את המדגם. אייקון. נתגעגע מאוד, תודה על הכול".

"כבר מתגעגעים. היה איש מקצוע נדיר והיה בן אדם", כתב ספי עובדיה, הכתב הפוליטי של הערוץ.

מכון הסקרים 'דיירקט פולס' של שלמה פילבר שעובד עם 'ערוץ 14', מסר: "אבלים עם ההודעה על פטירתו של הפרופסור קמיל פוקס. חלקנו במספרים, לא חלקנו על יכולותיו המקצועיות. יהי זכרו ברוך?".

קמיל פוקס חדשות 13 סוקר סקרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד