כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
עם התקדמות הטכנולוגיה

הוראת רה"י הגר"ח פיינשטיין בכינוס רבני הקהילות במעונו

כינוס חיזוק במעונו של ראש הישיבה הגאון רבי חיים פיינשטיין עסק בחיזוק תפקידם של רבני הקהילות לעורר את בני קהילותיהם אודות השאלות המתעוררות ומתחדשות בענייני השבת עם התקדמות הטכנולוגיה

הוראת רה"י הגר"ח פיינשטיין בכינוס רבני הקהילות במעונו
כינוס הרבנים במעונו של הגר"ח פיינשטיין צילום: באדיבות המצלם

כינוס מיוחד של רבני הקהילות בבני ברק התקיים במעונו של ראש הישיבה הגאון רבי חיים פיינשטיין. כינוס החיזוק עסק בחיזוק תפקידם של רבני הקהילות לעורר את בני קהילותיהם אודות השאלות המתעוררות ומתחדשות בענייני השבת עם התקדמות הטכנולוגיה.

במהלך הכינוס עורר ראש הישיבה הגר"ח שהפעילות ברחבי ארץ הקודש אינה מספיקה, וכי צריך לראות שגם בקהילות בחו"ל תפתח המודעות לבעיות המתעוררות, ולשם כך הורה רה"י להקים צוות של תלמידי חכמים שיתמחו בתחום הטכנולוגי, ויוכלו לצאת לקהילות ברחבי העולם על מנת להדריך ולכוין על מנת להגיע לשמירת השבת כהלכתה.

בכינוס השתתפו רבני קהילות בראשם הגאון רבי אברהם ישעיה קרליץ רב ביהמ"ד הליגמן, הגאון רבי דוד הלל רב קהילות חניכי הישיבות הספרדים בב"ב, הגאון רבי אליהו בייפוס ראש מכון משמרת השבת, הגאון רבי שאול קרליץ ראש כולל חזון איש, הגר"א וינד, הגרמ"א סלושץ מו"צ בכולל פוניבז' ומרבני משמרת הכהנים, הגר"י וינוגרד רב קהילת שיח תפלה.

 

הרב חיים פיינשטיין משמרת השבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד