כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"איננו מחובר"

אין פגרה? העיתונאי חשף את הצביעות של הח"כ מיש עתיד

ח"כ מאיר כהן מיש עתיד' תלה שלט על לשכתו כי הוא לא בפגרה וכי "בלשכתי לא יוצאים לפגרה. זמין לכל פנייה של הציבור". עיתונאי ניסה לאתגר אותו ולחייג וזה היה המענה

אין פגרה? העיתונאי חשף את הצביעות של הח"כ מיש עתיד
ח"כ מאיר כהן צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

הכנסת יצאה לפגרת הקיץ. המליאה נסגרה אמש (רביעי) ותיפתח מחדש ב-20.5. עם זאת וועדות הכנסת צפויות להתכנס וגם המליאה תתכנס לדיונים מיוחדים ככל שתעלה דרישה ותאושר על יו"ר הכנסת אמיר אוחנה. 

לפחות שני חברי כנסת מ'יש עתיד' שדרשו את ביטול הפגרה בעקבות המלחמה והימצאות 134 חטופים בעזה, חברי הכנסת מאיר כהן ויסמין פרידמן תלו על דלת לשכתם בכנסת מודעה כי הם זמינים גם בפגרה לפניות הציבור.

"בלשכתי לא יוצאים לפגרה. זמין לכל פנייה של הציבור. בזמן שלחטופים ולחטופות אין פגרה, למפונים אין פגרה - גם לנו אין", כתב מאיר כהן בחשבון ה-X שלו.

צילום מסךהציוץ והשלט של מאיר כהןצילום: צילום מסך

הכתב הפוליטי של ערוץ 14, מוטי קסטל החליט לחייג ללשכת חבר הכנסת כהן ולבדוק אם אכן יש מענה גם בפגרה? "המספר אליו חייגתם איננו מחובר", נשמעה ההודעה המוכרת. "לא יוצאים לפגרה זמינים עבורכם. עובדים - עליכם...". סיכם קסטל.

"מוטי, מוזמן להתקשר אליי. זמין בשבילך גם עכשיו", הגיב לו ח"כ כהן בציוץ ברשת X.

'בחדרי חרדים' בדק בלוח הנוכחות של הכנסת עד כמה חבר הכנסת מאיר כהן נוכח בכלל בבניין, מסתבר שבחודש מרץ (שעבר) הוא נכח 85 שעות וממוקם 63 מבין 120 הח"כים. ח"כ יסמין פרידמן ממפלגתו מצטיינת ממנו בשעות הנוכחות, עם 112 שעות בחודש מרץ וממוקמת 34 ברשימת חברי הכנסת. 

צילום מסך מרשת Xהציוץ והשלטצילום: צילום מסך מרשת X

במקום הראשון נמצא ח"כ עמית הלוי מ'הליכוד' עם 195 שעות, אחריו ח"כ שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית' עם 190 שעות, אחריו ח"כ צבי סוכות מ'הציונות הדתית' עם 183 שעות. ח"כ ינון אזולאי מש"ס במקום הרביעי עם 64 שעות ואחריו חברו לסיעה יוסי טייב עם 159 שעות. כך שבחמישייה הפותחת נמצאים חברי כנסת מהקואליציה דווקא. הנוכח ביותר מבין האופוזיציה הוא דווקא ח"כ איימן עודה 153 שעות במהלך חודש מרץ.

מאיר כהן יש עתיד מוטי קסטל פגרה בכנסת פגרת הכנסת שיחה בהפתעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד