כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
לחץ על ישראל

"עצור את זה עכשיו": ג'יל ביידן דורשת מבעלה להפסיק את המלחמה

הנשיא ביידן סיפר על חששותיה של הגברת הראשונה בנוגע למלחמה בפגישה עם חברי הקהילה המוסלמית. גורמים רשמיים מכחישים שהגברת הראשונה לא קוראת לישראל להפסיק את הלחימה נגד חמאס

"עצור את זה עכשיו": ג'יל ביידן דורשת מבעלה להפסיק את המלחמה
החדר הסגלגל בבית הלבן צילום: pixabay

אחד הקולות החזקים ביותר בתוך הבית הלבן שקוראים להפסיק את המלחמה בעזה הוא האדם הקרוב ביותר לנשיא: ג'יל ביידן.

בפגישה עם חברי הקהילה המוסלמית בבית הלבן ביום שלישי בערב, אחד האורחים אמר לנשיא ביידן שאשתו לא הסכימה להגיע לפגישה בגלל תמיכתו של ביידן בישראל במלחמתה נגד חמאס.

ביידן השיב שהוא מבין. לדברי הנשיא, הגברת הראשונה לוחצת עליו "תפסיק עם זה, תפסיק עם זה עכשיו", כך לפי לדברי משתתף ששמע את דבריו ושוחח עם ה'ניו יורק טיימס'.

סלימה סוסוול, מייסדת מועצת המנהיגות המוסלמית השחורה, סיפרה על כך בראיון, והוסיפה שהיא רשמה את הצהרותיו של הנשיא כי זה היה כל כך בולט לשמוע שהגברת הראשונה לוחצת בתוקף לסיים את הלחימה.

כשנשאלו על דבריו של הנשיא, בכירים בבית הלבן אמרו כי הנשיא זעם על הנפגעים האזרחיים כמו אשתו. הגורמים הרשמיים אמרו שהגברת הראשונה לא קוראת לישראל להפסיק את הלחימה נגד חמאס.

"בדיוק כמו הנשיא, הגברת הראשונה שבורת לב בגלל ההתקפה על עובדי הסיוע והאובדן המתמשך של חיים חפים מפשע בעזה", אמרה אליזבת אלכסנדר, מנהלת התקשורת של הגברת הראשונה, בהצהרה. "שניהם רוצים שישראל תעשה יותר כדי להגן על אזרחים".

ג'יל ביידן הנשיא ביידן מלחמת חרבות ברזל חמאס סיוע הומניטרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד