ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
הרג עובדי הסיוע

השף שייסד את ארגון הסיוע סירב לקבל שיחה מנתניהו

השף חוזה אנדרס, מייסד ארגון הסיוע "המטבח המרכזי העולמי", סירב לקבל שיחה מראש הממשלה נתניהו לאחר תקרית הרג עובדי הארגון: "אנדרס אמר שהוא לא חושב שזה יעזור לדבר עם ביבי"

השף שייסד את ארגון הסיוע סירב לקבל שיחה מנתניהו
סיוע הומניטרי בדרך לעזה צילום: World Central Kitchen

השף חוזה אנדרס, מייסד ארגון הסיוע "המטבח המרכזי העולמי", סירב לקבל שיחה מראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר התקרית בה נהרגו שבעה מעובדי הארגון בעזה.

בתכתובת שהגיעה ל"ווינט" נכתב מטעם מי שניסו לתאם את השיחה בין נתניהו לאנדרס כי "אנדרס אמר שהוא לא חושב שזה יעזור לדבר עם ביבי", אך יחד עם זאת הרגיש בנוח לשוחח עם הרצוג. 

אתמול כתב אנדרס בטור ב"ידיעות אחרונות": "מהיום הראשון האכלנו ישראלים וגם פלסטינים. בכל רחבי ישראל הגשנו יותר מ-1.75 מיליון ארוחות חמות. האכלנו משפחות שנעקרו מבתיהם בגלל רקטות חיזבאללה בצפון. האכלנו משפחות אבלות מהדרום. העברנו ארוחות לבתי החולים שבהם בני ערובה התאחדו עם משפחותיהם. קראנו בעקביות, שוב ושוב ובלהט לשחרר את כל החטופים".

אנדרס כתב: "אנחנו מכירים ישראלים. הישראלים, בלב ליבם, יודעים שאוכל הוא לא נשק מלחמה. ישראל טובה יותר מהדרך שבה המלחמה הזאת מנוהלת. היא טובה יותר ממניעת מזון ותרופות לאזרחים. היא טובה יותר מלהרוג עובדי סיוע שתיאמו את תנועותיהם עם צה"ל".

ראש הממשלה נתניהו מלחמת חרבות ברזל המטבח העולמי המרכזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד