כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
חמוש באקדח

רצה לעשות רושם על חבריו, הפעיל "צ'קלקה" - ונעצר

ברכב פרטי שבו הופעלה "צ'קלקה", נתפס נהג שלא הוציא מימיו רישיון נהיגה, ובחיפוש על גופו אותר אקדח, מחסנית ובה תחמושת 9 מ"מ. ההסבר שלו לשוטרים: רוצה לעשות רושם על מקרוביו

רצה לעשות רושם על חבריו, הפעיל "צ'קלקה" - ונעצר
חזית הרכב שבה הותקנה מערכת אורות החירום שלא כדין והמעצר צילום: דוברות המשטרה

אמש בשעות הערב בסמוך למבשרת ציון, הבחין צוות שיטור עירוני מתחנת הראל של מחוז ירושלים ברכב החולף על פניו, כשבקדמת הרכב מותקנים ומופעלים באותה העת, אורות מהבהבים בצבע כחול-אדום המדמים רכב ביטחון.

צוות השיטור נסע אחר נהג הרכב שעורר חשדם והוא עוכב בסמוך לבדיקה. כבר בבירור ראשוני עלה כי אורות חירום אלו מותקנים ברכב שלא כחוק. ברכב נהג תושב ירושלים (21) שכלל לא הוציא רישיון נהיגה מימיו.

דוברות המשטרההאקדח והמחסנית שנתפסו על החשודצילום: דוברות המשטרה

בעת תחקור הנהג מחוץ לרכב, הבחין צוות השיטור באקדח "גלוק" הנמצא על גופו של הנהג החשוד סמוך למותן ימין, ובתוכו נמצאת מחסנית ובה תחמושת של כדורי 9 מ"מ. במהלך תשאולו במקום, מסר החשוד כי מדובר באקדח "איירסופט", ולעניין המחסנית הסביר כי התכוון לעשות רושם על מקורביו.

החשוד שנעצר, הועבר לחקירה בתחנת הראל בחשד לעבירות של התחזות כעובד ציבור, נהיגה ללא רישיון, החזקת נשק, חלקיו או תחמושת שלא על פי דין ועבירות נוספות. במהלך היום (חמישי), יובא בפני בימ"ש שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

 

אקדח רכב משטרה מבשרת ציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד