י"ז אייר התשפ"ד
25.05.2024

"כנופיית פשע אלימה השתלטה על בית שמש"

מערכות העיתונים בבית שמש נדהמו לקבל דף הוראות מגוף 'סיקריקי' • "הם כנופית פשע ופועלים בשיטות מאפייה"

הפגנות קיצוניים בבית שמש. צילום: יעקב לדרמן
הפגנות קיצוניים בבית שמש. צילום: יעקב לדרמן

בסוף שבוע שעבר, פרסם 'הועד למען טוהר המחנה' הנשלט על ידי הסיקריקים, הודעות לבעלי עלונים ומקומונים בעיר בית שמש, עם הוראות מפורטות, על האסור, והמותר (בעיקר האסור) לפרסם. בחודשיים האחרונים, גם נפגשו הללו נפגשו עם מעורכי העיתונים והציגו את דרישותיהם.

בין ההוראות: נאסר לפרסם צלליות של ילדות, גברים וילדים המדגימים מוצרים רק חרדיים, תמונות של מיטות טיפולים. צילום מיטות חדר שינה - חייב שיהיה ריהוט ביניהם. תמונות פירות ושיער - מאן דכר שמיה.

נאסר פרסום חוגים לאמנות לחימה, חוגים לשחקנים וזמרים, לימודי נהיגה לצעירים ונשים, יועצי זוגיות והדרכות - באישור הרבנים בלבד.

כך גם נאסר פרסום ערבי שירה, חזנות וזמר חסידי, גם אם לגברים בלבד. חנויות באיזורים לא חרדיים - רק באישור המבקר. חנויות טכנולוגיה - חייב להיות כתוב במודעה על אפשרות לניתוק אינטרנט אלחוטי חינם. מעבר לז\ה אין להזכיר את המושג אינטרנט.

ועוד הוראות המוזרות, איסור שימוש במונח 'צימר', פרסום בושם לגברים, פירוט הלבשה אישית ודיאטה. כך גם נאסרו המילים כמו, מכון יופי, טיפוח הגוף, כושר גופני, מראה טבעי ואף נאסר לפרסם שמות פרטיים של נשים

מה עוד אסור? מושגים צבאיים, משטרתיים ואקדמיה. מכללות ועוד.

הכריזו עלינו מלחמה
ירוחם אסטרייכר, בעל משרד פרסום ותושב בית שמש אומר: "מדובר בחבורת פשע שמטילה חיתתה על הציבור ועל מערכות העיתונים. רוב המפרסמים לא מסכימים עם השיטה, אך אין להם כוח למלחמות וכך גם מערכות העיתונים, שבמשך שניים מכפיפים ראשם לכל מיני גחמות למיניהם של אנשים, שמאיימים עליהם בשיטות זהות לשיטות המאפיה - שכוללות מתן פרוטקשן חודשי קבוע למשרת מבקר, שכל תפקידו לדאוג שהעיתון יבצע את התנאים של אותה מאפיה.

"במידה והעיתון לא מסכים לשתף פעולה, ננקטים נגדו צעדים שכוללים נזק והשחתת העיתונים והעלונים המחולקים בתיבות הדואר, ופנייה ואיומים למפרסמים, שכוללים איומים של חרמות הן על העיתון והן על המפרסמים. בסופו של דבר מדובר, כאן בדברים שגובלים בסטייה - ואין ביניהם לבין היהדות שום קשר. בוודאי, שלא לטוהר המחנה, כפי שהם מתיימרים לשדר.

"לצערי, הציבור לא שש אלי מלחמה, והם מנצלים את זה. כך, שהציבור משלם".

עיריית בית שמש סירבה להגיב לפרסום ואמרה כי "המסמך לא מוכר לנו".

התקנון שנשלח למערכות העיתונים




,
אלימות סיקריקים טרור עיתונות בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד