כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מאין יבוא עזרי

החתן על סף דמעות: "צועד אל החופה בתחושות מעורבות" | ראיון מצמרר

מצד אחד, הוא מאושר לקראת יום נישואיו. מצד שני, הוא מביט אחורנית על הוריו הגרושים, אביו החולה ואימו בעלת הרקע הנפשי – ותוהה: "מאין יבוא עזרי?" • בחוסר ברירה, הוא נאלץ לפנות ולבקש את העזרה שלנו, כדי להצליח להקים בית נאמן בישראל

החתן על סף דמעות: "צועד אל החופה בתחושות מעורבות" | ראיון מצמרר
אילוסטרציה צילום: שאטרסטוק

בעוד ימים ספורים הוא מתחתן, והוא לא יודע כיצד ייכנס מתחת לחופה. כל מסכת החיים הקשה שעבר, מתכנסים לידי ימים קריטיים, בהם גורלו מסור בידי הציבור, שיקבע האם יצליח להקים בית נאמן בישראל, ולצעוד באושר אל החופה.

בינתיים, בראיון מצמרר, בעודו על סף דמעות, הוא מספר כי בימים האחרונים, מאז שמע כי עליו לדאוג לחתן את עצמו, הוא מסתובב בתחושות מעורבות.

לחצו כאן ועזרו לחתן שכבר סבל מספיק בחייו - להקים בית נאמן >>>

הוריו גרושים. אביו, יהודי חולה שכבר היה מאושפז במחלקת טיפול נמרץ במצב קשה, בין חיים למוות, שרוי בחובות – וכל הכסף שהוא מקבל מקצבת נכות, נלקחת במלואה על ידי הוצאה לפועל.

"אבא שלי דווקא ניסה לעזור לי", מספר לנו החתן בבכי. "הוא טס לארה"ב במטרה לדפוק על דלתות הנדיבים בעם במהלך הפורים, אך בשל מצבו הפיזי הקשה, לא הצליח במשימה. הוא חזר ארצה כשהוא בקושי מכסה את כרטיס הנסיעה. גם אימי, שלא תמכה בשידוך, לא יכולה לעזור לי".

הוא קיבל את הבשורה בימים האחרונים. אין מי שידאג עבורו לצרכים המינימליים ביותר של החתונה. עליו לדאוג לעצמו.

לראשונה, מבחור ישיבה השקוע בעולמה של תורה, הוא צריך לצאת לפשוט את היד, ולבקש מאיתנו לפתוח עבורו את שערי הלב, ולתרום כמיטב יכולתנו.

המצב הקשה של החתן, 'יתום חי' ללא אב ואם מתפקדים שיכולים לחתן אותו, ממיס כל לב. אנחנו יכולים לזכות להיות אלה שמכניסים אותו אל החופה, ומלווים אותו ברגעים החשובים, בעת הקמת בית נאמן בישראל, עם התרומות שלנו.

אנחנו לא יכולים לעמוד מנגד. כולנו נרתמים לסייע למקרה הקשה, וזוכים לבנות חורבה אחת מחורבות ירושלים.

לחצו כאן ועזרו לחתן שכבר סבל מספיק בחייו - להקים בית נאמן >>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד