כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

אסטרטגיה ומיתוג מחדש לחברת סאן דור מקבוצת אל על

התאמת תמהיל היעדים והתדירויות נוכח התקופה; מיקוד בשוק הטיסות ליעדים קרובים; אפשרות לצבירת נקודות הנוסע המתמיד ומימושן בטיסות סאן דור; שימוש בפלטפורמות אל על להעצמת חוויית השירות; שפה מיתוגית חדשה ועדכנית

אסטרטגיה ומיתוג מחדש לחברת סאן דור מקבוצת אל על
מטוס סאן דור חדש צילום: יח"צ

בהמשך לתוכנית האסטרטגית של אל על וכחלק מתהליך הצמיחה וההתחדשות של הקבוצה, מציגה חברת סאן דור, המתמחה ביעדי נופש לצרכן הישראלי, את האסטרטגיה שלה הכוללת בין היתר אופטימיזציה של היעדים והתדירויות, תוך מיקוד בשוק הטיסות הקרובות לישראל, זאת לאור השינוי בטעמי הלקוח בתקופה הנוכחית. בנוסף, חושפת מיתוג מחדש הכולל שפה פרסומית ותקשורתית עדכנית.

מנכ"ל סאן דור, גל גרשון, הציג במעמד שר התיירות, חיים כץ ומנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה, את תוצאות החברה לשנת 2023, שהיו הטובות ביותר מאז הקמתה בשנת 1977. החברה הטיסה במהלך השנה כ-800 אלף נוסעים ל-11 יעדי נופש. כחלק מהתגייסות קבוצת אל על למאמץ הלאומי, הפעילה סאן דור טיסות מיוחדות ליעדים שונים בעולם, ביניהם הטסת משפחות מהעוטף להתרעננות והפוגה מהמצב, הטסת סטודנטים מאוגנדה לסיוע בחקלאות בישראל ועוד.

במסגרת האסטרטגיה החדשה, סאן דור מציגה מספר חידושים כחלק מהמעטפת הכוללת של חברת אל על. מינוף הפלטפורמה של אל על המעצימה את חווית השירות משלב ההזמנה ועד הטיסה - הזמנת כרטיסי טיסה ליעדי סאן דור תתבצע באמצעות אתר אל על, במטרה שלקוחות החברה ייהנו מחוויית השירותים הדיגיטליים המתקדמים של אל על. בנוסף, לקוחות סאן דור יכולים לרכוש את מוצר 'פרוטקט' שמאפשר מדיניות ביטולים גמישה וכן  שילוב של  יעדים של סאן דור עם יעדי אל על. כמו כן, חברי מועדון הנוסע המתמיד יוכלו לצבור ולממש נקודות בטיסות סאן דור וכן לצבור "יהלומים" למעמד.

כחלק מתהליך השינוי הכולל של החברה, סאן דור חושפת היום שפה מיתוגית חדשה הכוללת אייקון בצורה של גל,  הלוקח השראה מתנועת גלי הים והתעופה. השפה הפרסומית החדשה, עדכנית, צעירה ואנרגטית מתכתבת עם "שפת החלונות" שהשיקה אל על לפני כשנה. השפה  מתאפיינת בצבעוניות קלילה וקיצית, של צבעי הצהוב והתכלת בהשראת השמש השמים והים ויעדיה הנופש מוצגים באמצעות שפה צילומית שטופת שמש ואור.  

לאחרונה הציגה סאן דור את לוח הטיסות המעודכן לעונת הקיץ הקרובה, הכולל 10 יעדי נופש במרחק טיסה קצרה ומבחר אפשרויות לחופשה עבור הקהל הישראלי, בשילוב חופים וטבע, אטרקציות לכל המשפחה, וכמובן... קניות. לוח הטיסות שסאן דור תפעיל כולל כ-40 טיסות שבועיות ליעדי רודוס וסלוניקי (יוון), בטומי וטביליסי (גיאורגיה), לרנקה ופאפוס (קפריסין), ורשה וקרקוב (פולין), טיווט (מונטנגרו) וקישינב (מולדובה).

גל גרשון, מנכ"ל סאן דור מקבוצת אל על: "אני שמח להציג היום את האסטרטגיה החדשה של סאן דור, שמתמחה בטיסות ליעדי נופש קרובים עבור קבוצת אל על. האסטרטגיה נבנתה על מנת להעניק  את הצעת הערך הטובה ביותר עבור הקהל הישראלי, הן  מבחינת תמהיל היעדים העונתיים המשתנים, והן מבחינת השקיפות מול הלקוחות. כל זאת תוך הקפדה על מחירים הוגנים ושירות מבית אל על. בהמשך לכך, התחדשנו בשפה פרסומית חדשה צעירה צבעונית ואנרגטית שמשקפת את רוח המותג ואת אופי יעדי הנופש אליהם אנו טסים.  אני נרגש להציג את הסיפור החדש של סאן דור לצד הסיפור של אל על. אנו ממריאים לדרך חדשה ונמשיך להציע לקהל הישראלי את האפשרות להגיע ליעדי הנופש הקרובים והמפתיעים."

סאן דור אל על

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד