כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

המתנדבים החרדים הצטיידו באמבולנסים ואופנועים

כחצי שנה אחרי פרוץ המלחמה ארגון הצלה השיק שני אמבולנסים, אופנועים ורכבי חירום להצלת חיים שישמשו את כונני ארגון הצלה ברחבי הארץ

המתנדבים החרדים הצטיידו באמבולנסים ואופנועים
השקת האמבולנסים צילום: באדיבות המצלם

בעקבות הפעילות המוגברת של כונני 'הצלה' מאז ה-7.10 ותחילת מלחמת 'חרבות ברזל', נוצר בלאי משמעותי בציוד הרפואי של הארגון וברכבי החירום וההצלה המשמשים את המתנדבים. במטרה להתמודד עם הבלאי ולהרחיב את פעילות הצלת החיים בכל רחבי הארץ, השיק ארגון הצלה שני אמבולנסים חדשים, בימבולנס ומספר אופנועי חירום למענה מיידי.

טקס ההשקה שנערך בחצר ביתו של חבר מועצת גני תקוה טל מתתיהו, התקיים במעמד שר הבריאות אוריאל בוסו ונציגי התורמים שתרמו את האמבולנסים ורכבי המענה המיידי, מזכה הרבים הרב שמואל נידאם, יו"ר ארגון הצלה הרב אשר שלומוביץ, מנכ"ל הארגון הרב יעקב יוזעף, חברי הנהלת הארגון, כוננים ומתנדבים. 

האמבולנסים החדשים מצטרפים לצי האמבולנסים של הארגון, ולצדם יוכנסו למערך כלי הרכב של הארגון עוד בימבולנס, מספר אופנועים ואופניים חשמליים לשימוש הכוננים לשם מתן מענה מיידי מהיר באירועי חירום. רכבי המענה המיידי החדשים, יהוו תחליף - בין השאר - לרכב דומה שנפגע בהצתה מכוונת ויצא מכלל שימוש בחודשים האחרונים. כלי הרכב החדשים ינותבו לסניפי הצלה ברחבי הארץ, בהתאם לצרכי החירום.

יו"ר הצלה הרב אשר שלומוביץ אמר לתורמים ולמשפחות התומכות בקביעות בפעילות הארגון משפחת הלפרין ממקימי "הצלה לב נחום יואל הלפרין" ומשפחת שמואל גולדשטיין מארה"ב כי "אנחנו נמצאים במגמת התרחבות של פעילות הצלה בכל רחבי הארץ. המגמה הזאת קיבלה משנה תוקף מאז ה-7.10, כאשר מטבע הדברים פעילות הצלת החיים התגברה באחוזים דרמטיים. המתנדבים והכוננים היו בשטח המלחמה מיד עם היוודע האסון והם ממשיכים לסייע בכל התקריות ברחבי הארץ ובכוננות החירום המוגברת. כלי הרכב החדשים יהוו תוספת כוח להצלת חיים ונפגעים שיזכו לחיות בזכות טיפול מהיר, יעיל ומקצועי".

מנכ"ל הצלה יעקב יוזעף: "הצורך הדחוף באמבולנסים חדשים וכלי רכב למענה מיידי, רק הולך וגובר. ארגון הצלה בשיתוף פעולה עם מד"א, נערך לקראת כל התפתחות באזור הצפון ומתגבר את הכוננים והמתנדבים באזור בציוד חירום ובאמצעים נוספים. המתנדבים שלנו פועלים בהתנדבות מלאה ובמסירות אין קץ, גם על חשבון המשפחות והחיים הפרטיים שלהם למען הצלת חיים של כל אדם ללא כל הבדלים".

מנחם אינדיג חבר הנהלת הצלה וקצין המבצעים של הארגון: "הצורך הדחוף באמבולנסים חדשים וכלי רכב למענה מיידי, רק הולך וגובר. גם בימים אלה ביחד עם מד"א, אנו מגבירים את ההיערכות והכוננות של הארגון בכל רחבי הארץ".

אמבולנס הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד