כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"לפני ימים מורכבים"

ראש אמ"ן חליוה: "לא בטוח שהרע ביותר מאחורינו"

ראש אמ"ן התייחס לתרחיש של התרחבות המלחמה באופן משמעותי. "אנחנו לפני ימים מורכבים"

ראש אמ"ן חליוה: "לא בטוח שהרע ביותר מאחורינו"
פעילות כוחות צה״ל בגבול הצפון צילום: דובר צה"ל

ראש אמ"ן אהרן חלויה התייחס היום (חמישי) במהלך שיחה שקיים עם ראשי הזירות של חטיבת המחקר לתרחיש של התרחבות משמעותית של המלחמה. "אני אמרתי לכם לא פעם ולא פעמיים שלא בטוח שהרע ביותר מאחורינו ואנחנו לפני ימים מורכבים", אמר לנוכחים. 

כמו כן, התייחס לסיום תפקידו של הקצין עמית סער בעקבות מחלה: "עמית הוא קצין עתיר זכויות, אשר תרם רבות לביטחון מדינת ישראל לאורך עשרות שנים והקדיש את כל חייו הבוגרים ומרצו לעשייה זו. הערכתי לעשייתו של עמית עצומה וביתר שאת בימי המלחמה היא עצומה, הוא הקדיש את מיטב שנותיו לביטחון מדינת ישראל ובכלל עשייתו בלטה בערה פנימית ייחודית בדאגה למדינת ישראל".

עוד הוסיף כי "מדובר באיש ייחודי, אשר מעבר להיותו קצין מקצועי ואיכותי, הוא מעל הכל בן אדם יוצא מן הכלל שאני מאוד מעריך אותו ואוהב כמפקד, קולגה וחבר. בימים האחרונים התבשרנו כולנו על מחלתו של עמית. מהרגע הראשון שיקפתי בפני עמית שאני נותן לו את התמיכה המלאה לכל החלטה בעניין המשך תפקידו. היה לי ברור שנדרש לעשות הכל בכדי לסייע לעמית לנצח גם את המלחמה הזאת. אני אמרתי לכם לא פעם ולא פעמיים שלא בטוח שהרע ביותר מאחורינו ואנחנו לפני ימים מורכבים".

אהרון חליוה איראן הסלמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד