כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מה מניע אותם?

הכירו את שלומי - החרדי שממלא תפקיד בכיר במודיעין

החרדים שעובדים בשב"כ ובמוסד בתפקידי מפתח ולאף אחד בסביבתם אין מושג על כך • איך הם הגיעו לשם? מה מניע אותם? מה כולל תהליך ההכשרה הייחודי? • כל התשובות כאן • אם אתה לא מוכן לאתגרים, זה לא בשבילך

הכירו את שלומי - החרדי שממלא תפקיד בכיר במודיעין
סוכנים חרדים צילום: שאטרסטוק

אין הרבה שמסוגלים לזה

הכירו את שלוימי פרידמן. (שם בדוי) בן 31 מירושלים, נשוי ואב לשישה, משתייך לאחת החסידויות הגדולות בעיר, תוכלו למצוא אותו מדי בוקר משכים קום למניין הותיקין הראשון ובערב מתנועע על הסטנדר בקביעת עיתים לתורה.

שום דבר בחזותו השגרתית למראה אינו מסגיר את היותו סוכן מוסד, ולא סתם סוכן אלא מנהל מחלקה בתחום הסייבר המשפיעה ישירות על הביטחון שלך ושל כולנו.

פרדס מחזור 5

פרד"ס הינו מסלול הכשרה יוקרתי להשתלבות במערכות הביון והביטחון של ישראל לגברים חרדים בגילאי 24-39, שיצאו לשוק העבודה ומחפשים את האתגר והמקום הנכון לנצל בו את הכישורים שלהם.

לחץ עכשיו להרשמה >>

המועמדים עוברים סינון קפדני, כאשר בסופו מתקבלים רק בעלי הכישורים הגבוהים ביותר לתוכנית לימודים תובענית, המשלבת תואר ראשון (BA) יוקרתי מבית האוניברסיטה הפתוחה במדעי המחשב, או מדעי המדינה ומדיניות ציבורית.

במסגרת ההכשרה, משולבים תכנים ביטחוניים ייחודיים, טכנולוגיים ואסטרטגיים, אשר חושפים את הלומדים לסוגיות ביטחוניות ושאלות של חיים ומוות. התוכנית זכתה להצלחה אדירה ורבים ממצטייניה כבר עובדים בתפקידים שונים בארגוני הביון והביטחון של ישראל.

הלימודים מתקיימים באווירה חרדית, תוך הקפדה על תכנים הולמים וקביעת עיתים לתורה בקמפוס לימודים לציבור החרדי במהלך יום ומחצה בשבוע, המאפשרים לשלב עבודה במהלך הלימודים.

המניע - קריירה ומשמעות

חזרה לשלוימי… ביקשנו ממנו לספר לנו עד כמה שאפשר על העבודה שלו. הוא ניאות ומשתף: "הדרך שלי מתחילה במחזור השני של 'פרד"ס', חיפשתי קריירה רווחית ומאתגרת עם משמעות בצידה, כשנתקלתי בקמפיין של 'פרד"ס' עליתי להיוועץ באדמו"ר ששמע את כל הפרטים ובירך אותי בהצלחה.
עברתי ב"ה את כל שלבי המיונים המאתגרים, זכיתי למימון לימודים מלא כולל מלגת קיום, סיימתי בהצלחה את לימודי התואר הראשון, ומאז אני כאן, בשקט ועם תחושת שליחות עצומה. מפתח קריירה מדהימה, משתכר היטב, מגשים את עצמי ושומר על כולנו." סיכם בסיפוק.

הצטרף עכשיו למאות חרדים שכבר עובדים בגופי הביון והמודיעין בעבודה דיסקרטית מלאת סיפוק ושליחות>>>

פרד"ס מודיעין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד