כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

פירון חושף קלפים: "נתמוך בהרצוג"

שי פירון, מספר שתיים ב'יש עתיד', חושף את כוונות מפלגתו: "אנו נעדיף ממשלה בראשות יצחק הרצוג"

פירון חושף קלפים: "נתמוך בהרצוג"
פלאש 90

לאחר שיו"ר ישראל ביתנו השר אביגדור ליברמן הודיע כי יעדיף ממשלת ימין. ב'יש עתיד' דווקא מעדיפים ממשלת שמאל בראשות יצחק הרצוג.

הערב (א') התראיין שר החינוך לשעבר שי פירון לרדיו גלי ישראל וחשף את כוונות מפלגת 'יש עתיד לתמוך ביצחק הרצוג לראשות ממשלה.

"יש תוצאות דמוקרטיות של בחירות. כרגע אנחנו סבורים שהחלפתו של נתניהו היא דבר נכון", פתח פירון את דבריו והמשיך, "דרך אגב, אני סתם רוצה לומר משהו. יש משהו בחוקה האמריקאית שאני מציע שנלמד אותו, שתי קדנציות. בן אדם עשה שתי קדנציות, אתה ואני יודעים, מה שלא עשית בעשר שנים כנראה שלא תעשה בשנה האחת עשרה.

"אנחנו עכשיו אחרי שלוש קדנציות של בנימין נתניהו כראש הממשלה, אני חושב שהגיע העת לבחון דרך חדשה ומנהיגות חדשה במדינת ישראל".

פירון נשאל אם תהיה להם אפשרות לבחור בין ממשלה בראשות בנימין נתניהו או יצחק הרצוג, האם הם יעדיפו יצחק הרצוג. על כך ענה פירון: "אם זו תהיה האפשרות, זה מה שאנחנו נעשה.

"אני חוזר ואומר, אנחנו לא פוסלים איש מצד אחד ומצד שני אנו סבורים שהגיע העת להחליף את בנימין נתניהו".

סגן השר בן דהן בתגובה לדבריו של ח"כ פירון: "אני מברך את שי על כך שסוף סוף הוא הבהיר אחת ולתמיד שפניה של מפלגת "יש עתיד" לשמאל. עכשיו הבוחרים יודעים- ימין גדול מול כל השמאל זה הבית היהודי".
בחירות 2015 הרצוג פירון לפיד כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד