כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
פרסום בכפר סבא

כך יראה שער ידיעות אחרונות ביום שאחרי מתקפה על ערי המרכז

"ישראל הופתעה שוב, אלפי מחבלים פשטו על ערי המרכז". ברחבי כפר סבא פורסם במהלך הלילה עיתון המדמה את שער ידיעות אחרונות אם תהיה מתקפה על יישובי קו התפר

כך יראה שער ידיעות אחרונות ביום שאחרי מתקפה על ערי המרכז
העיתון המדומה בתיבות הדואר צילום: באדיבות המצלם

תושבי כפר סבא התעוררו הבוקר (חמישי) כאשר ברחבי העיר ובתיבות דואר הופץ פרסום המדמה את עיתון שער ידיעות אחרונות. אלא שבמקום לגלות את העיתון המקורי, במקום זה מצאו התושבים כותרות אשר ממחישות מה יהיו החדשות אילו ערביי הרשות הפלסטינית יצאו גם הם בטבח כנגד יישובי וערי עוטף קו התפר. "ישראל הופתעה שוב, אלפי מחבלים פשטו על ערי המרכז" נכתב בכותרת הראשית של העיתון, לצד דיווח על מחבלים מקלקליה, שכם וטול כרם שפרצו את גדר ההפרדה. 

באדיבות המצלםהעיתון המדומהצילום: באדיבות המצלם

מי שעומד מאחורי הפרסום הם מטה יישובי קו התפר, שחבר לארגון תורת לחימה, במטרה להתריע בפני הסכנה האפשרית. מדובר בארגון שהוקם בחודש האחרון לנוכח החשש ההולך וגובר, שמגובה גם מסרטונים שיוצאים מארגוני טרור שיוצאים מהערים הפלסטיניות, שאירוע כמו הטבח של השבעה באוקטובר יחזור על עצמו גם נגד ערי המרכז וישובי קו התפר בהם בין היתר עפולה, כפר סבא, ראש העין, אלעד, מודיעין וקרית גת. מדובר בפרסום הראשון שמוציא הארגון לקראת פרסומים נוספים שצפויים להתפרסם בשבועות הקרובים על מנת להעלות את הדרישה מצה"ל ומערכת הביטחון לפעול כבר בשלב זה בערים הפלסטיניות כנגד מרכזי הטרור.

"בחודשים האחרונים אנחנו עדים לכך שההרתעה ביו"ש, שהייתה עם תחילתה של המלחמה, הולכת ומתמוגגת", אומרים במטה ישובי קו התפר. לדבריהם, "צה"ל אומנם פועל במקומות האלה, אך הסרטונים שיוצאים מלב ליבם של הערים הפלסטיניות, גם בימים האחרונים, מראות שהפעילות הזאת אינה מספיקה. אנו דורשים מהממשלה וממערכת הביטחון שלא לחזור על הטעות של עוטף עזה, ולא לתת לקונספציה שוב להתנפץ לנו בפנים. אנחנו חרדים לגורל היישובים שלנו, ומפחדים על חיינו וחיי משפחתנו. הכתובת נמצאת על הקיר, ואסור להתעלם ממנה".

כפר סבא מלחמת חרבות ברזל ידיעות אחרונות חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד