כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חשש מתגובה איראנית

דובר צה"ל תא"ל הגרי: "המטוסים ערוכים בהגנה, אין שינוי בהנחיות"

בהצהרה שנתן על רקע החשש בציבור מתגובה איראנית לחיסול הבכיר בתחילת השבוע, התייחס הגרי להיערכות ואמר כי אסור להיות שאננים, "אבל צריך להדגיש כי אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף". על שיבוש ה-GPS: "כלי הכרחי בהגנה שלנו"

דובר צה"ל תא"ל הגרי: "המטוסים ערוכים בהגנה, אין שינוי בהנחיות"
דובר צה"ל דניאל הגרי צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי התייחס בהצהרה מיוחדת לבהלה בציבור מחשש לתגובה איראנית ואמר כי אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף, אך ציין כי חשוב לשמור על עירנות.

"מתייחסים ברצינות לכל אמירה ולכל אויב", אמר הגרי. "כוחות צה"ל פרוסים היטב בכל הגבולות וערוכים לכל תרחיש. אסור להיות שאננים, אבל צריך להדגיש, אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף".

הוא הוסיף כי "יש לנו מטוסים ערוכים בהגנה, צה"ל ערוך לכל תרחיש". על שיבושי ה-GPS אמר: "זה כלי הכרחי בהגנה שלנו, במטרה לסייע לנטרל איומים"

על אמירתו החריגה של ראש אמ"ן כי "הרע עוד לפנינו": "אנחנו מסתכלים על כל האויבים שלנו ונמצאים בלחימה בזירות אחרות. הדברים נאמרו בפורום סגור באמ״ן וטוב שנסתכל באופן מחמיר על חלק מהתרחישים על מנת שנהיה ערוכים כמו שצריך".

על תחקיר הריגת עובדי הסיוע של WCK בעזה אמר: "התחקיר מוצג כעת לשר הביטחון וראש הממשלה. נציג אותו לשגרירי המדינות הזרות ולארגון ה-WCK ואז נציג אותו גם לציבור".

 

איראן דניאל הגרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד