כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ימים מרוממים במיוחד

80 מיהודי גרמניה במסע תפילה מיוחד בניו יורק

מסע של תפילה והתעוררות בציון של הרבי מליובאוויטש ובבית מדרשו '770' עבר על שמונים מיהודי ברלין וערים נוספות: הנובר, דיסלדורף ועסען שבגרמניה

80 מיהודי גרמניה במסע תפילה מיוחד בניו יורק
המסע לניו יורק צילום: אהרן גליס

מסע מרומם ומרגש עבר על שמונים יהודים מהקהילה היהודית בברלין וערים נוספות: הנובר, דיסלדורף ועסען - שהמריאו לתפילה בציון הק' של הרבי מליובאוויטש ובבית מדרשו '770'. 

ביוזמת שליח חב"ד הרב דוד טייכטל, יצא לדרך המסע הגדול של הקהילה בברלין, בראשות המרא דאתרא הרב יהודה טייכטל. חברי הקבוצה התפללו בציון הרבי, התפללו בבית המדרש 770, ביקרו ב'חדר השידורים' המפורסם, התפעלו בספרייה הענקית של חב"ד, התרגשו בחדרו האישי של הרבי ונכנסו גם לבית של הרבי והרבנית. 

רגע השיא במסע כולו, הייתה התפילה המשותפת בציון הק', כשהרב טייכטל, הקריא תפילה משותפת, בשמם של יהודי ברלין וכל יהודי העיירות האחרות, ובו ביקשו כולם ברכה מיוחדת לשלום בארץ הקודש, בברלין ובעולם כולו, בעקבות המצב הקשה. 

"היו אלה ימים מרוממים במיוחד שהשפיעו עמוקות על כל אחד ואחת מהמשתתפים", סיפר הרב דוד טייכטל, מארגן המסע, "כל החיים משתנים אחרי מסע מיוחד שכזה אצל הרבי". במהלך ימי השהות במסע, למדו חברי הקבוצה מתורת החסידות, השתתפו בהתוועדויות חסידיות ושמעו סיפורים מרתקים מחסידים ומשפיעים.

הרבי מיליובאוויטש חב"ד גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד