כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
פעל למען נפגעי הנפש

מספר ימים לאחר שנחנק: אלחנן פנחס יונס ז"ל הלך לעולמו

הפעיל החברתי אלחנן פנחס יונס ז"ל משכונת רמות בירושלים שהלך לעולמו בגיל 53 לאחר שנחנק בתחילת השבוע. מכריו מספרים כי אלחנן מסר את נפשו למען אלו שקשה להם

מספר ימים לאחר שנחנק: אלחנן פנחס יונס ז"ל הלך לעולמו
 אלחנן פנחס יונס ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'שערי צדק' בירושלים מגיעה הבשורה הערב (חמישי) על פטירתו של ר' אלחנן פנחס יונס ז"ל משכונת רמות בירושלים ופעיל חברתי מפורסם בבירה שהלך לעולמו בגיל 53.

ביום ראשון השבוע הוא פונה מביתו בשכונת רמות תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שערי צדק לאחר שהתמוטט בביתו תוך כדי אכילה, הערב נאלצו הרופאים להודיע על פטירתו.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אריאל בן דוד ושוקי בקר, חובשי איחוד הצלה מסרו: "נמסר לנו מבני המשפחה כי הוא נחנק כשאכל פיתה עם פרגית ובעקבות כך איבד את ההכרה. ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר שלמרבה הנס שב לבו לפעום הוא פונה לבית החולים במצב קשה".

אלחנן ז"ל היה פעיל חברתי מפורסם בירושלים, ברשתות ספדו לו היום, העיתונאי אלי ביתאן כתב: "אלחנן יונס האהוב הלך לעולמו בגיל 53, מדום לב. אלחנן היה פעיל חברתי חרדי, שותף בכל מאבקי החרדים הממלכתיים - תמיד שם כדי לעזור עם לב וחיוך גדול. חזר מעשר שנות שירות פצוע בנפשו ושותת דם ורתם את עצמו למען נפגעי פוסט-טראומה. נתגעגע אליך כל כך".  

כתב גל"צ בירושלים, יואלי ברים כתב: "ככה פתאום, ברגע אחד וללא שום הכנה, ליבו נדם. אלחנן יונס. איש נפלא, אישיות שכל כולה טוב, שהתמודד עם טראומה מהשירות הצבאי ומאז פעל למען נפגעי הנפש, שרצה כל כך בהצלחת החרדים העובדים בירושלים, שמסר את נפשו למען אלו שקשה להם. איזה איש". 

הלוויתו תצא הערב בשעה 22:00 מבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות שבגבעת שאול, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

אלחנן פנחס יונס רמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד