ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

הקמפיין מוצלח אבל היכן המצביעים? • הסיכום היומי

החרדים נוטים להצהיר על תמיכה בנתניהו • ולאן נעלמו משוכנעי קמפיין ה'שקופים' • הנייעס היומי

הקמפיין מוצלח אבל היכן המצביעים? • הסיכום היומי
פלאש 90

ש"ס

בתנועת ש״ס החליטו להתמקד בתוך הבית בגרעין הקשה במגזר החרדי. היום קיימו כנס ראשי מטות בעיר התורה והחסידות. מדובר בראשי מטות של בני התורה האברכים. מי שירכז את המטה הוא מס׳ 10 ברשימה יגאל גואטה, שלמרות חתונת בנו ביום שלישי פתח את המטה ומנהל אותו.


המחנה הציוני

יו"ר האופזיציה והמחנה הציוני לא מפסיק להטריד עם הבקשה לעימות מול ראש הממשלה בנימין נתניהו. היום כתב הרצוג בדף הפייסבוק של נתניהו: "אז מה ביבי, עדיין לא קבלתי תשובה. האם אתה, ראש ממשלה שנכשל בכל תחום אפשרי בשש השנים האחרונות, מפחד להתעמת איתי על הנושאים החשובים באמת - מול כל עם ישראל?
העיתונאי שמעון ברייטקוף ממשפחה צייץ היום בחשבון הטוויטר וכתב " ‏תסריט האימים במטה המחנה הציוני: נתניהו ישיב בחיוב לבקשה לעימות. עוד ציוץ חמוד של ברייטקוף הערב בעקבות סקר חדשות 10 שנתן לשס רק 6 מנדטים "‏הסקר גם מלמד שאם הקמפיין של ש"ס הוסיף מצביעים, הם שקופים לחלוטין".


הסתה

הערב התראיין יו"ר ש"ס אריה ברדיו 'קול חי' אצל אבי מימרן שם רמז שלא ימליץ על ממשלת שמאל בראשות יצחק הרצוג אלא יתמוך בממשלת נתניהו. דרעי מצטרף ליהדות התורה שהחליפו סיגנון והחלו לנגן על ממשלת ימין. כמובן אלי ישי כבר בעבר הודיע כי יתמוך בנתניהו. אלא שכנראה למישהו הפריעה ההכרזה על תמיכה בנתניהו בניגוד לדעתם של כמה מולי"ם של כלי תקשורת. העיתונאי אטילה שופלבי מווינט צייץ וכתב "‏נתניהו והשותפים הטבעיים שוב יחד, מעניין כמה נשלם על הקאמבק הזה". בתגובה כתב בצלאל קאהן מנהל התוכניות בקול חי: ‏‎"שוב פעם הסתה? נמאס כבר"


כולנו

מפלגת כולנו השיקה היום את המטה הרוסי של המפלגה, בראשותו תעמוד טלי פלוסקוב, מספר 6 ברשימת כולנו וראש העיר ערד. מי שעוד נלחם על הקול הרוסי היא מפלגת הליכוד. ראש הממשלה בנימין נתניהו, ישתתף מחר בכנס השקת קמפיין מפלגת הליכוד בשפה הרוסית, יחד עם יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין ויו״ר סיעת הליכוד ח״כ זאב אלקין. הכנס יתקיים באוניברסיטת בר אילן. לגבי פעילות לישראל ביתנו במגזר הרוסי נעדכן בהמשך.
בחירות 2015 כנסת שס ליכוד ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד