כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"יום ירושלים האיראני"

ראשי הקהילות היהודיות קוראים ליהודים להשתתף בעצרת נגד ישראל

באיראן תתקיים מחר "יום ירושלים האיראני", וראשי הקהילות היהודיות קוראים ליהודים להשתתף בצעדה. "הנוכחות שלכם הכרחית" נמסר מראשי הקהילות. ראש הוועד היהודי בעיר שיראז אמר לתקשורת המקומית: "המשטר הציוני ביצע פשעים בפלסטין, אנו קוראים לכולם להגיע"

ראשי הקהילות היהודיות קוראים ליהודים להשתתף בעצרת נגד ישראל
יהודי איראן בהפגנה קודמת צילום: באדיבות המצלם

נציג היהודים בפרלמנט האיראני ד"ר הומיון שמח, קרא לכל היהודים באיראן, להצטרף למוסלמים ולנוצרים, "בצעדת יום קודס לתמיכה באומה הפלסטינית המדוכאת ובגינוי פשעי הציונים".

באדיבות המצלםנציג היהודים בפרלמנט האיראני, דר' הומיון שמחצילום: באדיבות המצלם


בהתייחס ל"חשיבות הצעדה" אמר: "יום קודס הוא חשוב בכל השנים, אבל השנה הוא חשוב יותר". הוא אמר: "כל האנשים החופשיים של איראן והעולם, בין אם מוסלמים, נוצרים וכו', צריכים להשתתף בצעדת יום קודס השנה בתמיכה באומה הפלסטינית המדוכאת ובגינוי הפשעים הציוניים. בחודשים האחרונים, היינו עדים לפשעים מאסיביים ולרצחצהאומה הפלסטינית המדוכאת על ידי הציונים, ומלבד הרג העם הפלסטיני עקב מחסור במזון ותרופות במדינה. אנשים במיוחד ילדים, איבדו את חייהם".

הוא המשיך: "מה שקורה היום בעזה הוא רצח עם ופשע נגד האנושות, שהפך את פניו הבלתי אנושיות של המשטר הציוני לנראות לעולם עוד יותר. לכן השנה צפוי יום קודס להיות עם נוכחות רחבה יותר מאשר בשנים קודמות".

הוא הוסיף: "המשטר הציוני נוצר על ידי ניצול לרעה של האידיאלים של הדת היהודית, ואיננו רואים בו ממשלה יהודית בשום צורה".

באדיבות המצלםאמיר סאלאריצילום: באדיבות המצלם


אמיר סאלארי, ראש הוועד היהודי בעיר שיראז אמר לתקשורת המקומית: "בהתחשב בפשעים האחרונים שביצע המשטר הציוני בפלסטין ובעיקר בעזה, השנה משתתפים היהודים של שיראז בצעדה בהתלהבות רבה יותר מאשר בשנים קודמות. יחד עם האחים המוסלמים אנו מביעים שאט נפש ממעשי המשטר הציוני".

באדיבות המצלםיהודי איראן בהפגנהצילום: באדיבות המצלם


הוא הוסיף: הפעולות האחרונות של המשטר הציוני, הן בהתקפה על עזה והן בהתקפה על הקונסוליה האיראנית בסוריה, אינן אנושיות ונגד אמנות בינלאומיות מנקודת המבט של כל החברות האנושיות, והעם באיראן, במיוחד. יהודי שיראז, מגנים את המעשים הללו".

 

 

איראן מלחמת חרבות ברזל הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד