כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"להפסיק להרוג אנשים"

טראמפ מותח ביקורת על ישראל: "לסיים את המלחמה במהירות"

הנשיא לשעבר הגן על דברים שהשמיע לכתבים ישראלים, על כך שישראל צריכה "לסיים" את המלחמה וכי היא "מאבדת תמיכה בקצב מהיר" | "כל יום מפרסמים תיעוד של בניין נופל. לא צריך לפרסם דברים כאלה", תקף הנשיא לשעבר

טראמפ מותח ביקורת על ישראל: "לסיים את המלחמה במהירות"
קמפיין הבחירות של טראמפ צילום: הנשיא לשעבר טראמפ

הנשיא טראמפ השמיע אולי את הדברים הקשים ביותר שלו נגד ישראל עד כה בראיון לפודקאסט של העיתונאי יו יואיט, ולחץ על ישראל "לסיים את המלחמה במהירות" והזהיר על כך שנמתחת על ישראל ביקורת כ"רצחנית" ברחבי העולם.

"חייבים לסיים עם זה, וצריכים לחזור לשגרה. ואני לא בטוח שאני אוהב את הדרך שבה הם עושים את זה, כי אתה חייב לנצח, וזה לוקח הרבה זמן", אמר טראמפ.

טראמפ גם הגן על דברים שהשמיע לעיתונאים ישראלים, בהן אמר כי ישראל צריכה "לסיים" כבר את המלחמה וכי הם "מאבדים הרבה תמיכה".

"מה שאמרתי בצורה מאוד ברורה זה לסיים עם זה, ובואו נחזור לשלום ונפסיק להרוג אנשים. וזו אמירה מאוד פשוטה. תסיים עם זה. הם צריכים לסיים. הם צריכים לעשות את זה. לגמור עם זה ומהר".

"הם צריכים לסיים את מה שהם התחילו, והם צריכים לסיים את זה מהר, ואנחנו צריכים להמשיך בחיים", הוסיף.

"ישראל מפסידה לחלוטין במלחמת יחסי הציבור", המשיך. "והדבר השני הוא שאני שונא, הם מוציאים תיעודים כל הזמן. כל לילה, הם מפרסמים תיעודים של בניין נופל. הם לא צריכים לפרסם דברים כאלה. זו הסיבה שהם מפסידים במלחמת יחסי הציבור. ישראל מפסידה לחלוטין במלחמת יחסי הציבור".

טראמפ לא אמר כיצד יטפל בסכסוך ישראל-חמאס אם ייבחר מחדש, למרות שאלות חוזרות ונשנות על כך במהלך מסע הבחירות שלו לנשיאות. במקום זאת, הוא רק ביקר את גישתו של הנשיא ביידן, תוך שהוא טוען שהפיגועים ב-7 באוקטובר לא היה מתרחשים אילו הוא היה בתפקיד.

דונלד טראמפ מלחמת חרבות ברזל הנשיא ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד