כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"מממן את איראן"

העיתונאי האמריקאי הבכיר נגד ביידן: "בוגד לא רק בישראל"

"ביידן לא רק פוגע בישראל באופן מביש", תוקף לוין, "אלא גם מממן את איראן ושלוחות הטרור שלה"

העיתונאי האמריקאי הבכיר נגד ביידן: "בוגד לא רק בישראל"
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

העיתונאי היהודי-אמריקאי מארק לוין, מגיש בכיר ברשת פוקס-ניוז השמרנית, מותח ביקורת נוקבת על מדיניותו של נשיא ארה"ב ביידן כלפי המלחמה בעזה ואומר כי ביידן מחרב יחסים שנבנו במשך 76 שנים.

"ביידן הורס ברית של 76 שנים עם מדינת ישראל", כותב לוין ומציין כי "מערכת יחסים של 76 שנים בין ארצות הברית לישראל הסתיימה אמש באופן רשמי עם ההכרזות והפעולות של משטר ביידן".

מסך פוקס ניוזמארק לויןצילום: מסך פוקס ניוז

לוין תוקף את ביידן ובכירי מממשלו: "השנאה והבוז לישראל, שרק מנסה להשמיד את חמאס, נפלטים לא רק על ידי פקידי ביידן, אלא גם על ידי שופרות התקשורת שלהם כמו ג'ו סקארבורו, ג'ייק טפר ושאר שונאי ישראל.

"ביידן לא רק פוגע בישראל באופן מביש", תוקף לוין", "אלא גם מממן את איראן ושלוחות הטרור שלה".

לסיום הוא כותב כי "ביידן בוגד לא רק בישראל אלא גם במדינה שלנו. וזה קורה עכשיו בזמן אמת".

לאחר השיחה אמש בין ביידן לנתניהו פרסם הנשיא הודעה: "היום שוחחתי עם ראש הממשלה נתניהו כדי להדגיש כי תקיפת עובדי הסיוע והמצב ההומניטרי בעזה אינן מתקבלות על הדעת. ישראל חייבת ליישם צעדים לטיפול בפגיעה באזרחים ובבטיחות העובדים - ולפעול לקראת הפסקת אש כדי להחזיר את החטופים הביתה".

שר החוץ האמריקני אנטוני בלינקן התייחס לשיחה ואמר כי "הנשיא הבהיר שזרם הסיוע הנכנס לרצועה פשוט אינו מספיק. בלינקן קרא לנתניהו לנקוט בצעדים ממשיים, הניתנים למדידה, לשם מתן מענה לפגיעה באזרחים, סבל הומניטרי ושלומם של עובדי הסיוע". הנשיא הבהיר כי המדיניות האמריקנית ביחס לעזה תיקבע בידי פעולה מיידית בצעדים אלה, והבהיר כי הפסקת אש מיידית היא הכרחית לייצוב ושיפור המצב ההומניטרי ולהגנה על אזרחים חפים מפשע". 

מארק לוין פוקס ניוז ג'ו ביידן ארה"ב חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד