כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

פעילי יחד התכנסו; "70 שנה לא היה כזה איחוד"

למלון פארק בנתניה עלו ובאו עשרות פעילי מפלגת 'העם איתנו' • הרב מאזוז נשא דברים ואמר: "זה חלום שחלמנו עליו שנים רבות"

במת הכבוד של מועמדי המפלגה
במת הכבוד של מועמדי המפלגה

אמש נערך כנס פעילי מפלגת 'יחד - העם איתנו' במלון פארק בנתניה, במעמד מנהיגה הרוחני של המפלגה הגאון רבי מאיר מזוז, בהשתתפות מאות.

את המשא המרכזי נשא מנהיגה הרוחני של "יחד" הגרמ מזוז: "שבעים שנה במדינה לא היה דבר כזה! כל אחד התבצר בתוך ד' אמות שלו. מה שיש לנו במפלגת יחד זה חלום שחלמנו עליו שנים רבות. אנחנו נאחד בעז"ה את כל העדות וכל הדעות. אין לנו הבדל בין כיפה שקופה, שחורה וסרוגה. כל יהודי צריך לאהוב ולהתאחד. כולנו אחים, כולנו בני איש אחד אנחנו לא היו עבדיך מרגלים... כולנו יהודים, עלינו להתאחד ולהפסיק עם אמירות פסולות כגון 'לו יש כיפה סרוגה'".

יו"ר המפלגה, ח"כ אלי ישי: "יש בכנסת מפלגות שהן רק לציבור דתי-לאומי, רק לחרדי, לשמאל או לימין. כשאתם באים לבית הכנסת מה אתם רואים? את כל עם ישראל ביחד, דתיים, חרדיים וחילוניים. המטרה שלנו לאחד את כל עם ישראל. לדאוג לכולם.

"לצערי הרב, גדל דור שלא מכיר את מורשת ישראל. צריך להכניס זהות יהודית לכל בתי הספר. ב"ה, יצאנו לדרך חדשה של אחדות בעם ישראל, דרך שאומרת יחד שבטי ישראל. הבית השני חרב על שנאת חינם. כמה חשוב להרבות אהבת חינם. אנחנו רוצים לאחד את כולם. אנחנו לא מדברים נגד אף אחד. אנחנו מפלגה שמדברת רק על הטוב שלנו.

"בימי דוד המלך היו יוצאים למלחמה ונופלים בקרב, אך בימי אחאב היו יוצאים ולא נופלים משום שלא היה לשון הרע בעם ישראל. במפגשי הראשון עם המתמודדים אמרתי להם לא לדבר רע על מפלגות אחרות. מי שידבר רע על מפלגות אחרות מקומו לא איתנו".

ח"כ יוני שטבון סיפר בכנס: "שנים חלמנו להיות מאוחדים ולהגשים את החזון ולצערנו לא ידענו כיצד לעשות זאת. ב"ה שהגיעה העת להתאחד, יחד, לפעול ולעשות. כעת אנו רואים שאנחנו יודעים לעשות זאת.

"אנחנו לא מתאחדים בשביל המצלמות. אנחנו מתאחדים כי יש ערכים שמאחדים אותנו. הערך הכי גדול שמחבר את עם ישראל ומאחד אותו הוא התורה. במקום שיש תורה, שבת, בית כנסת, שמה עם ישראל מתאחד. אנחנו מתאחדים בכדי להוביל את עם ישראל, לייצר כאן מדינה עם זהות יהודית יותר".

בכנס בו נכחו עולים מצרפת אמר שטבון כי לצערו מדינת ישראל לא עושה מספיק עבור ציבור העולים. "כראש השדולה לעליה מצרפת אני מכיר את הקשיים. ב"ה מצאתי מספר פתרונות לאתגרים שונים אך העבודה עדיין רבה. ישראל צריכה לעשות הכל להמשיך ולקלוט את העלייה מצרפת שגוברת מידי שנה".







יחד העם איתנו הרב מאזוז אלי ישי נתניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 62 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד