כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הרצוג ולפיד מתגוננים: נתניהו מתעסק רק בעצמו

מתקפתו של נתניהו על נוני מוזס מו"ל 'ידיעות אחרונות', שולפת את הפוליטיקאים המזוהים עם העיתון למתקפת נגד • יו"ר 'המחנה הציוני' הרצוג - "נתניהו מתעסק אך ורק בתקשורת ובעצמו, ומתחמק מלתת תשובות לציבור. אין לו מה להציע" • ויאיר לפיד, פובלציסט העיתון לשעבר, צייץ: "במקום לעסוק בדברים החשובים, נתניהו מתעסק בעיתון"

נתניהו, פלאש90
נתניהו, פלאש90

מלחמת נתניהו בידיעות אחרונות עולה מדרגה, וכעת מגיבים הפוליטיקאים המזוהים עם 'ידיעות', בוז'י הרצוב ויאיר לפיד, ותוקפים את נתניהו כביכול מתקפתו על ידיעות אחרונות היא "התעסקות בעצמו".

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג הגיב לנתניהו בפייסבוק: "הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן - ביבי מתעסק בתקשורת ובעצמו, רק כדי להתחמק מלתת תשובות על יוקר הדיור והמחיה, הפערים החברתיים, וכל שאר הנושאים שהוא הזניח והתעלם מהם - כי הוא עסוק רק בעצמו.

"זאת גם הסיבה שהוא מתחמק מעימות איתי. שש שנים שלמות של חוסר עשייה, וגם עכשיו - אין תכנית, אין חזון ואופק, אין שום דבר חדש להציע. כולם מבינים זאת.

"ביבי, אזרחי ישראל לא רוצים ראש ממשלה שנלחם כל היום בידידינו בעולם ובתקשורת, אלא ראש ממשלה שנלחם באויבים ולמען האזרחים".

יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד צייץ גם הוא בטוויטר: "‏ראש הממשלה מסביר לכולנו שצריך להתעסק רק בדברים החשובים ואז מתעסק רק במה שכותבים עליו בעיתון".
נתניהו נוני מוזס ידיעות יאיר לפיד הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד