כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נרצח בגן יבנה

לידור לוי הי"ד הובא למנוחות: "לא יודעת איך אני קמה מפה וממשיכה"

לידור לוי שנדקר למוות בפיגוע בגן יבנה, הובא למנוחות היום. אלמנתו ספדה: "היו לנו כל כך הרבה תוכניות, הרבה תוכניות, וכולן נקטעו בגלל אותו ערב ארור"

לידור לוי הי"ד הובא למנוחות: "לא יודעת איך אני קמה מפה וממשיכה"
זירת פיגוע הדקירה בגן יבנה צילום: Liron Moldovan/Flash90

לידור לוי הי"ד שנרצח בפיגוע שאירע בתחילת השבוע בקניון פרנדלי בגן יבנה, הובא היום למנוחות בבית העלמין המקומי. בהלוויה השתתפו מאות. 

האלמנה שושי ספדה: "אנחנו 11 שנים ביחד, אני גדלתי לצידך. צברנו מלא-מלא חוויות, אבל רק עכשיו התחלנו לבנות את הקן שלנו ואת החיים האמיתיים ביחד. היו לנו כל כך הרבה תוכניות, הרבה תוכניות, וכולן נקטעו בגלל אותו ערב ארור". 

באדיבות המשפחהלידור לוי הי"דצילום: באדיבות המשפחה

עוד הוסיפה: "היית אבא מושלם למייה שלנו, הרעפת עליה אהבה שרואים רק בסרטים, אהבת לטפל בה מאפס עד מאה, עשית איתה הכול, היית מצחיק אותה יותר מכולם". 

"איך אני יכולה לחזור הביתה, להסתכל על בובו שלך, להסתכל עליה אחרי שלקחו את אבא שלה? זה עולם אכזרי מדי בשבילי, אני מרגישה בתוך סיוט שעוד רגע תעיר אותי ממנו", ספדה שושי. 

שושי סיפרה כי לידור ניסה בתחילת המלחמה להתגייס למילואים: "כשהתחילה המלחמה שמחתי כל כך שאתה לא יכול לעשות מילואים. נפצעת בסדיר, קיבלת פטור כמובן וביקשת להתנדב למילואים, אבל זה לא עזר. במשך כל המלחמה אמרת שאתה משתוקק לצאת למילואים ומקנא באלה שיכולים לתרום".

גן יבנה פיגוע הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד