כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
סיכום חדשות השבת

חמאס יגיע לקהיר; חוסל בכיר בארגון

צה״ל ושב״כ חיסלו בכיר במנגנון ביטחון הפנים של ארגון הטרור חמאס | גופתו של החטוף אלעד קציר חולצה מחאן יונס במבצע של עוצבת הקומנדו | הצבא האיראני העלה כוננות לרמה גבוהה על ידי המשטר במדינה | סיכום חדשות השבת

חמאס יגיע לקהיר; חוסל בכיר בארגון
פעילות הכוחות בעזה צילום: דובר צה"ל

סוכל פיגוע דקירה בירושלים: מחבל פלסטיני בן 17 השוהה בישראל שלא כחוק, נעצר ע"י לוחמי מג"ב ירושלים מחוץ לעיר העתיקה. בבדיקתו נתפסה סכין גדולה, כשהיא מוסלקת ומודבקת על גופו. מתחקור ראשוני שביצעו שוטרי תחנת שלם, התחזק החשד שהתכוון לבצע פיגוע דקירה שסוכל. החשוד הועבר לחקירה בימ״ר ירושלים.

דיווח ב"ניו יורק טיימס": הצבא האיראני העלה כוננות לרמה גבוהה על ידי המשטר במדינה. כל הכוחות הושמו בכוננות עליונה וברפובליקה האיסלאמית החליטו להגיב באופן ישיר.

גופתו של החטוף אלעד קציר הי"ד, אשר על פי מידע מודיעיני נרצח בשבי על ידי ארגון הטרור גא״פ, חולצה הלילה מחאן יונס במבצע של עוצבת הקומנדו בהכוונת שב"כ ואמ״ן והוחזרה לשטח מדינת ישראל. גופתו אותרה באמצעות מידע מודיעיני של אמ״ן ושב״כ וזיהוי מדויק של יחידת אגוז.

קידם פעולות טרור מרכזיות ברצועה ותכנן פיגועים בשטח הארץ: צה״ל ושב״כ חיסלו בכיר במנגנון ביטחון הפנים של ארגון הטרור חמאס.

פעילות המשטרה בירושלים בלַ֫יְלַת אל-קַדְר: שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג״ב עצרו הלילה בעיר העתיקה 16 חשודים בחשד להסתה ותמיכה בטרור ובמחבלים בשטח הר הבית.

לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו הלילה למעצר שבעה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון.

קולות פיצוצים נשמעו בסוריה כתוצאה מהתגובה של הצבא הסורי לרחפני ריגול בשמי דמשק, כך לפי דיווח איראני. לפי דיווח אחר, יחידות ההנדסה של הצבא הסורי פוצצו תחמושת ומטעני חבלה.

אל ג'זירה: "משאית דלק ושתי משאיות סיוע רפואי נכנסו אל צפון הרצועה ממעבר ארז בפעם הראשונה מ-7 באוקטובר". 

מקור בכיר בחמאס לאל ג'זירה: "משלחת של חמאס תצא מחר לקהיר אחרי הזמנה מצרית לדון בהתפתחויות הסכם הפסקת האש".

דיווח אמריקני: במודיעין האמריקני מעריכים כי איראן החליטה "להגיב באופן ישיר על התקיפה בדמשק - והעמידה את כוחותיה בכוננות".

דיווח ב"גרדיאן" הבריטי: נחשפה בטעות זהותו של מפקד 8200. המפקד פרסם באמזון ספר - אליו צורף חשבונו האישי בגוגל.

מלחמת חרבות ברזל חמאס עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד