כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קיבלו סקירה מצומצמת

זעם בקבינט: "הפורום הפך ללא רלוונטי"

שרים בקבינט המדיני ביטחוני קיבלו סקירה מצומצמת ומוגבלת באשר להתמודדות עם האיום האיראני. שרים בהם רגב, לוין ואמסלם זעמו: "הפורום הפך ללא רלוונטי"

זעם בקבינט: "הפורום הפך ללא רלוונטי"
הערכת מצב בטחונית צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

חברי הקבינט המדיני-ביטחוני זעמו במהלך הדיון ביום חמישי האחרון, על ראשי מערכת הביטחון בשל כך שלא עדכנו אותם בפרטי המתיחות עם איראן ונתנו בעניין סקירה מצומצת בלבד, כך דווח ב"חדשות 13". 

השרים דודי אמסלם, מירי רגב ויריב לוין זעמו על ראשי מערכת הביטחון והפנו אליהם ביקורת: "הפכתם את הפורום ללא רלוונטי". השרה רגב הוסיפה: "הפכתם את הפורום הזה לפרלמנט".

דברים אלו מגיעים ברקע ההדלפות מהקבינט, שגרמו לראשי מערכת הביטחון לצמצם בדברים מתוך חשש שדבריהם יצאו החוצה. 

לאחר ישיבת הקבינט הודלפו דברי השר לשיתוף פעולה אזורי דודי אמסלם שתקף את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה בעקבות המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

על פי דיווח ב'ווינט', אמסלם אמר: "את עושה אכיפה בררנית ומסכנת את חיי ראש הממשלה". אמסלם הוסיף: "את האסון של המדינה, את אויבת העם".

שרים שנכחו בדיון אמרו: "אמסלם השתולל וצרח עליה כמו חיה, כאילו אין מחר". אותם שרים ציינו שלרגע היה נראה שהאירוע יוצא משליטה. ראש הממשלה נתניהו השתיק את אמסלם וביקש ממנו לדבר בצורה נאותה. "אם יש לכם הערות, אתם צריכים לדבר בצורה עניינית ומכובדת".

איראן מירי רגב הקבינט המדיני בטחוני דודי אמסלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד