כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"חטפה אגרוף"

אחרי הסערה: המשטרה חזרה בה מההאשמה

המשטרה פרסמה הודעה בה נכתב כי שוטרת מג"ב נפצעה לאחר ש"חטפה אגרוף בפניה על ידי מפגין" בתל אביב. אולם לאחר שהופצו תיעודים ברשת שסותרים זאת - פרסמה המשטרה הבהרה | כל הפרטים והתיעוד

אחרי הסערה: המשטרה חזרה בה מההאשמה
טיפול נמרץ במחאה צילום: אריק מרמור, פלאש 90

המשטרה פרסמה אמש (מוצאי שבת) הודעה כי שוטרת מג"ב נפגעה במחאה בתל אביב לאחר "חטפה אגרוף בפניה על ידי מפגין" בצירוף תיעוד. 

אולם ברשתות קמה מיד סערה, כאשר כל מי שצפה בתיעוד האירוע המדובר והוא אדם ישר והגון, ראה בבירור שהשוטרת לא הותקפה על ידי מפגין אלא, מפגין שנהדף על ידי שוטר פגע עם מרפקו מבלי לשים לב ובלא כוונת מכוון בשוטרת שצעדה לכיוונו ונפצעה בפניה.

בהודעת המשטרה בשעה 22:07, תחת הכותרת "הפגנה בלתי חוקית ברחוב קפלן בתל אביב – שוטרת נפצעה מאגרוף של מפגין", נכתב: "בהמשך להיערכות המשטרה הערב לאבטחה ושמירה על ביטחונו ושלומו של הציבור, בתום המחאה רוב המוחים התפזרו בשקט וללא אירועים חריגים. מנגד, קבוצה של מפרי סדר החליטה בתום המחאה שאושרה להתפרע ולהפר את הסדר, תוך הבערת מדורות על הכביש ותקיפת שוטרים. במהלך התקיפה, נפצעה שוטרת מג"ב מאגרוף שקיבלה בפניה ממפגין ונלקחה לטיפול רפואי. בנוסף, במהלך הפרת הסדר נעצר מפגין שהבעיר מדורות".

ברשתות רץ תיעוד של אותנה תקיפה לכאורה ובעקבות הנראה בו, קמה סערה שבה לקחו חלק בעיקר עיתונאים ואנשי תקשורת למיניהם שכינו את הודעת המשטרה "שקרית".

מעט אחרי חצות ליל, מרסמה המשטרה הודעה מחודשת: "הבהרה: בהמשך לאירוע הפרת הסדר, במהלכו נפגעה לוחמת מג״ב ושברה את אפה. נבהיר כי בבחינה מחודשת של הצילום מזירת האירוע, נראה כי השוטרת אכן נפגעה באפה ממרפק של אחד המפגינים. זאת במהלך עימותים שהיו במקום עת שהמפגין נהדף ע"י אחד השוטרים ללא כוונת זדון לפגוע בשוטרת".

שוטרת נפצעה תקיפת שוטרת דוברות המשטרה רחוב קפלן תל אביב מפגין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד