כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
זו לא בדיחה

מוזר אבל אמיתי: יצרן הרכב שכח להתקין נתיך למצבר

חברת מאיר יבואנית הונדה מודיעה על ריקול להונדה CRV HYBRID משנות היצור 2019 עד 2022 בגלל שלפי היבואנית "הרכב יוצר ללא נתיך הגנה לכבל המתח של המצבר"

מוזר אבל אמיתי: יצרן הרכב שכח להתקין נתיך למצבר
הונדה CRV הייבריד נקרא למוסכים בישראל. הסיבה מוזרה צילום: הונדה

אם יש לכם הונדה CRV HYBRID אז בקרוב אתם תוזמנו למוסך בגלל שהונדה שכחה להרכיב במכונית שלכם חלק. זו לא בדיחה, פורים כבר עבר וגם האחד באפריל מאחורינו, זה אמיתי:

חברת מאיר יבואנית הונדה מודיעה על ריקול להונדה CRV HYBRID משנות היצור 2019 עד 2022 בגלל שלפי היבואנית "הרכב יוצר ללא נתיך הגנה לכבל המתח של המצבר". מה זה אומר? שבמקרה קיצון לא עלינו למערכת החשמל של הרכב אין הגנה ראויה והדבר עלול להסתיים לא טוב.

למרבה המזל לפי הנתונים של יבואנית הונדה, בכל ישראל יש 59 מכוניות כאלה בלבד ולתקן אותן לא מסובך: בעלי המכוניות יצטרכו להגיע למוסכים של הונדה לתיקון שאורך כשעה ובמסגרת התיקון יותקן להם במכוניות כבל מתח חדש שכולל את הנתיך.

חשוב לציין שאת התיקון אפשר לעשות במוסכים המורשים של יבואנית הונדה בישראל ושהתיקון הוא על חשבון היבואן. ומעבר לכך, למי שמתכנן לא להקדיש זמן לנושא החשוב הזה אנחנו מזכירים שבישראל הימנעות מריקול אינה חוקית.

מי שלא יבצע ריקול בזמן וכחוק ימצא עצמו במצב שאינו יכול לעשות לרכב טסט וגם לא יוכל להעביר עליו בעלות אם תחלוף חצי שנה ממועד הכרזת הריקול.

 

 

 

 

 

הונדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד