כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ימים יגידו

האם החלום על טסלה זולה נעלם?

למה טסלה לא רוצה לייצר את המכונית החשמלית העממית שלה? מסתבר כי לפתח מכונית חשמלית קטנה עולה לא מעט כסף ובניגוד למכוניות חשמליות גדולות יותר, שולי הרווח במכוניות האלה אינם גדולים

האם החלום על טסלה זולה נעלם?
עימות בין סוכנות הידיעות רויטרס לאילון מאסק המכנה אותם "שקרנים". האם הטסלה הקטנה והזולה ירדה מן הפרק? צילום: טסלה

האם טסלה תייצר סוף סוף את המכונית העממית שלה? במהלך השנים האחרונות נשמעים שוב ושוב דיווחים על כוונה של טסלה לייצר מכונית חשמלית עממית, אחות קטנה לטסלה 3 שמחיר היעד שלה הוא כ-25,000 דולר, כלומר זו עשויה להיות מכונית שתייצר מהפכה אמיתית בשוק הרכב העולמי.

אבל דווקא דיווח של רשת החדשות "רויטרס" שפורסם בימים האחרונים צופה שטסלה לא תייצר את המכונית העממית שלה שמכונה גם "מודל 2". חשוב לציין שאילון מאסק לא נשאר חייב ומיהר לפרסם ברשת טוויטר משפט קצר שמבחינתו אומר הכל: "רויטרס משקרת". אבל האמת היא שקשה להבין למה מאסק באמת מתכוון, מה גם שרויטרס מציגה את המידע שלה בצורה די החלטית ומבססת אותה לטענתה על כמה מקורות.

למה טסלה לא רוצה לייצר כביכול את המכונית החשמלית העממית שלה? להחלטה הזאת יכולים להיות כמה וכמה הסברים אבל השורה התחתונה היא שבשנים האחרונות נכנסו לשוק הרכב העולמי לא מעט יצרני רכב סינים שבכל מקרה כבר מייצרים מכוניות שהן חשמליות עממיות וגדושות במאפיינים טכנולוגיים.

לפתח מכונית חשמלית קטנה עולה לא מעט כסף ובניגוד למכוניות חשמליות גדולות יותר, שולי הרווח במכוניות האלה אינם גדולים. האם באמת רויטרס משקרת כפי שמאסק כתב? את זה נדע כנראה בשנים הקרובות.

 

 

טסלה אילון מאסק רויטרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד