כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מצוד אחר המחבלים

שני נפגעים בפיגוע ירי לעבר אוטובוס ורכב בשומרון: בת 19 נפצעה קשה

הירי בוצע ע"י מחבל שארב בצד הדרך ופתח באש לעבר אוטובוס וכלי רכב. בין הנפגעים: צעירה כבת 19 שנפצעה באורח קשה | כוחות רבים של צה"ל הוקפצו לנקודה, מצוד נרחב אחר המחבל | הכביש נחסם לתנועה לשני הכיוונים

ארכיון
ארכיון צילום: תיעוד מבצעי מד"א

לפחות שני אדם בני אדם נפצעו הבוקר (ראשון) בפיגוע ירי בין עזון לנבי אליאס בכביש 55 שבשומרון. הירי בוצע מרכב חולף לעבר אוטובוס וכלי רכב. בין הנפגעים: צעירה כבת 19 שנפצעה באורח קשה. מביה"ח בלינסון נמסר כי נשקפת סכנה לחיי הצעירה שנפצעה בפיגוע.

ההערכה היא כי המחבל ארב לכלי הרכב בצד הכביש ופתח לעברם באש. דובר צה"ל מסר כי "התקבל דיווח על פיגוע ירי בכביש 55 סמוך לצומת נבי אליאס שבחטיבת אפרים, כוחות צה״ל הוקפצו לנקודה".

הפיגוע התרחש מעט אחרי השעה 10:00, אז התקבל דיווח על ירי לעבר אוטובוס ורכב פרטי בכביש 55. חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ופינו לבית  החולים  מאיר, צעירה כבת 19 במצב קשה בהכרה מלאה וגבר כבן 50 במצב קל-בינוני, שניהם עם פצעי ירי.

חובש רפואת חירום במד"א אסף אילקשי סיפר: "הגענו בכוחות גדולים למקום. נכנסו לאוטובוס וראינו את הצעירה יושבת באוטובוס כשהיא בהכרה מלאה וסובלת מפצע ירי בכתף. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשהיא בהכרה מלאה במצב קשה."

"הגענו למחסום אליהו וראינו רכב שבתוכו גבר כבן 50 עם פציעה בכתף", הוסיף חובש רפואת חירום במד"א שי כהן. "הוא היה בהכרה מלאה, יחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו לו טיפול רפואי והוא פונה לבית חולים מאיר כשמצבו מוגדר קל עד בינוני."

המשטרה מסרה כי בעקבות האירוע שעדיין מתנהל במעבר אליהו בכביש 55, הכביש חסום בשני הכיוונים. ציבור הנהגים מתבקש לא להגיע לאזור.

פיגוע שומרון ירי אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד