כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
'שטר הפרנסה'.

היום: מעמד הפרנסה של גדולי הצדיקים

טללים לברכה נפתחים! • בציונו הקדוש של התנא האלוקי רבי יהודה בר עילאי, יקיימו ארבעת הצדיקים את 'בית הדין של פרנסה' ויגזרו גזירות טובות על התורמים ל'קופת העיר' שיזכו לפרנסה ברווח גדול בלי שום צער ועוגמת נפש • גדולי הצדיקים יחתמו במקום גם על 'שטר הפרנסה'.

היום: מעמד הפרנסה של גדולי הצדיקים
ציון ר' יהודה בר אילעי צילום: David Cohen/Flash90

מעמד היסטורי ייערך היום, ערב ראש חודש ניסן, במתחם ציונו הקדוש של התנא האלוקי רבי יהודה בר עילאי, הלא הוא 'רבי יהודה' שמופיע אלפי פעמים בששת סדרי המשנה, ושפסקיו מלווים אותנו בכל צעד ושעל מאז ימות עולם בכל תחום אפשרי. 

להעברת שמות לפרנסה בשפע הקליקו כאן>>>

במתחם הציון הקדוש יופיעו ארבעת הצדיקים שכבר התקבלו בכל תפוצות ישראל כמי שברכותיהם אינם חוזרות ריקם: מרן עמוד התפילה הגאון רבי שמעון גלאי שליט"א, מרן עמוד הישועות הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א, מרן עמוד התורה רבי מסעוד בן שמעון שליט"א, ומרן מרא דטהרות הגאון רבי יחיאל פישהוף שליט"א. 

ארבעת הצדיקים יוצאים לציון הק' של רבי יהודה בר עילאי הידוע כמסוגל לפרנסה, ביום ערב ראש חודש ניסן שכתב השל"ה הקדוש שהוא המסוגל להתפלל על הפרנסה, להעתיר על תורמי קופת העיר לפרנסה ברוח מפסח תשפ"ד ועד פסח תשפ"ה!

רבותינו חברי בית הדין המיוחד יזכירו כל שם ושם מתורמי קופת העיר בפרטות בציון הק' של רבי יהודה בר אילעי, אחר אמירת תפלת השל"ה המיוחדת ליום זה.

לאחר התפלה יחתמו חברי בית הדין רבותינו שליט"א על שטר 'טללים לברכה נפתחים' בציון הקדוש לפרנסה בריוח מפסח תשפ"ד עד פסח תשפ"ה. 

כמו כן, חברי בית הדין ימנו שליח מיוחד שיעתיר יום יום במשך כל השנה על תורמי קופת העיר בציון הק' של רבי יהודה בר אילעי- לשפע פרנסה ולקיום תפלת השל"ה בתורמים ובזרעם אחריהם. 

להעברת שמות לפרנסה בשפע הקליקו כאן>>>
 

 

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד