כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
פיגוע הירי בשומרון

"המחבל הוציא M-16 וירה עליי בסביבות 13-14 כדורים"

תושב קרני שומרון שהיה עד לפיגוע בכביש 55 בשומרון סיפר: "הייתי בדרך הביתה ופתאום נעצר אוטו בנתיב הנגדי. ראיתי שהוא מוציא M-16 ויורה עליי בסביבות 13-14 כדורים"

"המחבל הוציא M-16 וירה עליי בסביבות 13-14 כדורים"
כדורי רובה M16 צילום: אדי ישראל, פלאש 90

הבוקר התקבל דיווח על פיגוע ירי בכביש 55 סמוך לצומת נבי אליאס שבחטיבת אפרים. פיגוע הירי בוצע ע"י מחבל שארב בצד הדרך ופתח באש לעבר אוטובוס וכלי רכב. כרגע ישנם שני נפגעים בפיגוע. 

שמוליק, תושב קרני שומרון, שהיה עד לפיגוע סיפר: "הייתי בדרך הביתה ופתאום נעצר אוטו בנתיב הנגדי. ראיתי שהוא מוציא M-16 ויורה עליי בסביבות 13-14 כדורים. אני התכופפתי תוך כדי נסיעה, עצרתי וראיתי שהוא מחליף מחסנית, התחלתי לרוץ לכיוון שלו". 

"ואז הוא ראה שאני רץ אחריו והשאיר את האוטו שלו דלוק, עם טלפון באוטו, והתחיל לברוח לכיוון קלקיליה. אני יכול לציין שלפני הייתה ניידות משטרה שגם עליה הוא ירה, הניידת לא בחרה לעצור, אני עצרתי והמשכתי לרוץ אחריו. מנעתי אסון שהיה יכול להיות גדול יותר", סיפר.

חובש רפואת חירום במד"א אסף אילקשי סיפר על הפיגוע: "הגענו בכוחות גדולים למקום. נכנסו לאוטובוס וראינו את הצעירה יושבת באוטובוס כשהיא בהכרה מלאה וסובלת מפצע ירי בכתף. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשהיא בהכרה מלאה במצב קשה".

שומרון פיגוע אוטובוס פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד