כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"עושים לנו אבו עלי"

צבי יחזקאלי: זה מה שסינוואר מבין מההפגנות בישראל

צבי יחזקאלי ('חדשות 13') הסביר על ניתוח האויבים של ישראל את ההפגנות נגד הממשלה: "הם מפענחים את זה כ'חלשים, זה הזמן לתקוף'"

צבי יחזקאלי: זה מה שסינוואר מבין מההפגנות בישראל
צבי יחזקאלי צילום: Gershon Elinson/Flash90

צבי יחזקאלי ('חדשות 13') שוחח עם אראל סג"ל ושחר סגל ב־103fm על תמונת המצב בחברה הישראלית לאחר חצי שנה של מלחמה והלחץ האמריקני על ישראל לגבי היום וניסיונם לערב הרשות הפלסטינית בכך.

"תראו כמה נסראללה דיבר על הקרע הזה בין ארה"ב לישראל. מבחינתם ארה"ב התהפכה עלינו, הפנתה לנו עורף. זה בדיוק מה שקרה כשהערבים הרגישו שארה"ב הפנתה להם עורף כשהיא הלכה לאיראן ב־2015. זו הסיבה אגב שככה איראן וככה כולם מפענחים את זה, גם כשהם רואים את ההפגנות בתוך ישראל, שהן לגיטימיות וזו דמוקרטיה, הם לא מפענחים את זה כמו שאתה מפענח את זה, הם מפענחים את זה כ'חלשים, זה הזמן לתקוף'. תוסיף את שני האלמנטים האלו ותבין למה כולם עושים לנו אבו עלי, גם עכשיו בירי לגולן, גם בפיגועים", טען יחזקאלי. 

הדבר צריך להיות מובן מהשורש, אתה לא חזק? קמים עליך. ארה"ב לא מגבה אותך בטיפשותה כי היא לא מבינה את השכונה ובסוף אנחנו לבדנו נצטרך לפתור את הדבר הזה". 

לגבי ניסיון ארה"ב לערב את הרשות הפלסטינית ביום שאחרי טען יחזקאלי: "משהו קורה בארה"ב שהוא משתבש לחלוטין בהבנת המזרח התיכון. רשות פלסטינית באשר היא תהיה, זו רשות שתהיה עוינת לישראל בדיוק כמו חמאס. מילואימניקים מביאים לי ספרי לימוד מעזה ואין הבדל בין הרש"פ לחמאס. הם מלמדים את אותם הספרים".

עריכה: אליעזר בן יהודה

יחיא סינוואר עזה ארה"ב צבי יחזקאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד