כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לוחמה פסיכולוגית

שב"כ: שולחי הפרחים לבית משפחת החטופה - בסבירות גבוהה גורמים איראניים

מבדיקה ראשונית של שב"כ עולה החשד כי מי שעומדים מאחורי משלוח הפרחים לבית משפחת החטופה לירי אלבג, הם בסבירות גבוהה גורמים איראניים | בפתק המצורף נכתב: "יהי זכרה ברוך. כולנו יודעים שהמדינה היא החשובה ביותר"

שב"כ: שולחי הפרחים לבית משפחת החטופה - בסבירות גבוהה גורמים איראניים
הזר שנשלח למשפחת אלבג צילום: סעיף 27א'

משפחת החטופה לירי אלבג ששימשה כתצפיתנית, קיבלה ביום שישי גלגל פרחי אבל ובתוכו פתק עם הכיתוב: "יהי זכרה ברוך. כולנו יודעים שהמדינה היא החשובה ביותר". 

מבדיקה ראשונית של שב״כ עולה החשד כי הגורמים שעומדים מאחורי משלוח זר הפרחים לבית משפחת החטופה לירי אלבג, הם בסבירות גבוהה גורמים איראניים. חקירת האירוע נמשכת.

ב"חדשות 13" דווח כי ‏הזר הוזמן ממספרי טלפון פיקטיביים שלא קיימים. לאחר שחנות הפרחים ניסתה ליצור קשר עם המזמין, הוא נעלם למשך יממה שלמה. 

ההתכתבויות עם מזמין הפרחים עברו למייל. שם שולח המייל הוא ״רן גואילי״, שמו של השוטר שגופתו מוחזקת בעזה. ‏בכתובת המייל השם גואילי נכתב באנגלית עם שגיאות כתיב. ‏כל חומרי ההתכתבות הועברו לשב״כ והמשטרה.

אחותה של לירי, רוני אמרה ל"וואלה!" כי "אנשים רעים החליטו לשלוח לנו זר אבל הביתה. אנחנו לא יודעים מי זה. ביום שישי קצין הביטחון של המושב ראה את זה, לקח את זה ישר למשטרה כדי שלא נראה בעצמנו והגיש תלונה. בכיתי בהיסטריה, איך יש אנשים בעולם שמעזים לשלוח זר אבל למשפחה, כשאנחנו יודעים שהיא בחיים. אין לי מילים, זה מזעזע ומבחיל אותי". 

מטה משפחות החטופים מסר כי "מטה משפחות החטופים מגנה בתוקף את ההתנהגות האלימה נגד משפחתה של לירי אלבג, ובהובלת קב"ט המטה תיפתח חקירה בנושא עד למיצוי הדין. מטה המשפחות ימשיך להאבק עד לחזרתה של לירי, וכל שאר החטופים, לביתם לשיקום או קבורה בכבוד".

פרחים איראן שב"כ לירי אלבג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד