כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
כעת בבתי המרקחת של מכבי פארם ברחבי הארץ

חוברת עם רשימת תרופות כשרות לפסח בשיתוף עם בד"ץ העדה החרדית

בימים אלו מפיצה מכבי חוברת בשיתוף עם הבד"ץ העדה החרדית הכוללת רשימה מעודכנת של תרופות כשרות לפסח. זאת בנוסף ליוזמה החדשנית והפורצת דרך של מכבי שהחלה לפני שנתיים ובמסגרתה בכל תרופת מרשם שנרכשת בבתי המרקחת של מכבי פארם, יחד עם שאר הוראות לקיחת התרופה שמוטבעות על המדבקה שנצמדת לתרופות הנרכשות, מופיעה שורה נוספת ובה כתוב - כשר לפסח תשפ"ד

חוברת עם רשימת תרופות כשרות לפסח בשיתוף עם בד"ץ העדה החרדית
חוברת תרופות פסח - מכבי צילום: יח"צ

מכבי ממשיכה להוביל בהנגשת המידע בדבר התרופות הכשרות לפסח; לאחר שלפני שנתיים השיקה מכבי יוזמה חדשנית ופורצת דרך בהוספת שורה עם כיתוב כשר לפסח על תרופות מרשם הנרכשות במכבי פארם, מגישה מכבי השנה חוברת עם רשימה מעודכנת של תרופות כשרות לפסח בשיתוף עם בד"ץ העדה החרדית.
החוברת מופצת בימים אלו וניתן להשיגה ללא עלות בבתי המרקחת של מכבי פארם בכל רחבי הארץ.

מנהל דוברות ותקשורת למגזר החרדי במכבי, ר' משה שלזינגר: "החזון של מכבי להתאים לכלל חבריה את כל השירותים להם הם נדרשים, ממשיך להתרחב ולהתפתח. לאחר שלפני כשנתיים השיקה מכבי יוזמה פורצת דרך בהוספת שורה המציינת אם תרופת המרשם הנרכשת במכבי פארם הינה כשרה לפסח, ממשיכה מכבי להוביל בהפצת חוברת מעודכנת בשיתוף עם הבד"ץ עדה החרדית שכוללת רשימת תרופות כשרות לפסח. מכבי תמשיך לפעול ולהתאים כל שירות בצורה מקצועית, חדשנית ומותאמת לכלל חבריה".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד