כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

איך מוצאים זמן לעשות הכול? בין עבודה, ילדים, מטלות הבית והרצון ליהנות מהזמן הפנוי, איך חוגגים את הפסח ביתר קלות?

ריח האביב כבר ממלא את האוויר, וכולנו מתכוננות לחג הפסח. זהו זמן התחדשות ושמחה, אבל זאת עלולה להיות גם תקופה מלחיצה של הכנות אינטנסיביות

איך מוצאים זמן לעשות הכול? בין עבודה, ילדים, מטלות הבית והרצון ליהנות מהזמן הפנוי, איך חוגגים את הפסח ביתר קלות?
חברת אחת שתיים! מבית שמאי צילום: מתוך הסרטון

שפים שיבשלו במקומך נשמע כמו חלום רחוק...אבל יש לנו עזרי מטבח שיקלו עליך בהכנות החג אחת שתיים! לצפיה בסרטון לחצו כאן>>>

מניקוי כל פינה בבית ועד סידור שולחן מהודר לליל הסדר, מסע ההכנות לפסח עלול להיות מאתגר ואף מתיש.  בתוך כל בליל ההכנות הבלתי נגמר, דמייני: גמדים קטנים עוזרים לך כשאת עד מעל הראש בהכנות לפסח, מקרצפים בקפדנות כל משטח ומסדרים כל ארון בבית...

השלב הראשון הוא  כמובן – ניקיון: מירוק, אוורור, צחצוח כל פינה בבית, מטלות  שללא ספק מצריכות גמדים שיסייעו.

טוב נו... אז גמדים לא נוכל לספק לך, אבל לפחות תוכלי לסיים ביעילות ובמהירות את המטלות המפרכות עם מוצרי ועזרי הניקיון של אחת שתיים!  מחומרי ואביזרי ניקוי רבי עוצמה ונוזלי ניקוי משטחים ידידותיים לסביבה ועד אשפתונים ומוצרי ניילון מכל המינים והסוגים, אחת שתיים! מספקת את כל הנדרש בכדי לנקות את הבית במינימום טרחה.

ברכות! הבית נקי ריחני ומבריק, השיש מצופה והרצפה בוהקת אך המסע לקראת הפסח לא הסתיים והוא ממשיך עד לב הבית - המטבח. כשאתן עומדות במטבח הפסחי ויוצאות להרפתקה קולינרית, עזרי האפייה של אחת שתיים! עומדים ומוכנים לסייע. המוצרים של אחת שתיים! מבטיחים שהיצירות שלכן תצאנה  מושלמות בכל פעם. עם עזרי אפייה וכלים איכותיים העומדים לרשותכן, תוכלו לשחרר את השפית הפנימית שלכן בביטחון ובכישרון.

עם מגוון כלי האפיה ופתרונות האירוח, תוכלי להכין עוגות וקינוחים מרשימים בקלות, לאכסן בהקפאה ואף להגיש לשולחן – ללא טרחה מיותרת ובקלות יתר.

גם בשולחן החג אחת שתים! תופס את מרכז הבמה... מגוון עצום שאין דומה לו של כלים מהודרים ומכובדים שיפארו את שולחן החג. מכלי הגשה ואירוח אלגנטיים, מפות, מפיות , סטים מפוארים ועד לעיצובים דקורטיביים מקסימים, עם שימת לב לפרטי פרטים ומחויבות לאיכות קפדנית, ומגוון פתרונות חכמים ופרקטים לשולחן חגיגי במיוחד שיחסכו את הצורך בהדחת הכלים, וישאירו זמן איכות לבלוי בחיק המשפחה.

חברת אחת שתיים! מבית שמאי, משמשת מזה שנים כמגדלור לאיכות ונוחות בתחום מוצרי האירוח, עם מגוון רחב של פתרונות, החל מכלים חד פעמיים ועד לעזרי אפייה ומוצרי ניקוי.

המודל אותו חרטה החברה על דגלה הינו הקלת כל היבט של סידור הבית. בין אם אתן מתכוננות לשבת הגדול ובין אם אתן נערכות לאורחים רבים בליל הסדר, אחת שתיים!  מבטיחה שהמשימות שלכן יבוצעו ביתר יעילות וקלות.

המגוון העצום של המוצרים הייעודיים לאירוח של אחת שתיים! כולל: כוסות מפוארות לאירוח, כוסות וגביעי יין לקידוש, סטים של צלחות יוקרתיות בשלל סוגים, מגשי וקערות אירוח, קינוחיות, מפות ומפיות, ראנרים בשלל צבעים, ועוד ועוד ועוד... והכל באיכות וברמה כה גבוהה עד שכמעט ולא ניתן להבחין שמדובר בכלים חד פעמיים!

אז כשאתן יוצאות למסע לקראת הפסח, הצטיידו במגוון מוצרי אחת שתיים! שיקלו עליכן ויהפכו את ההכנות והאירוחים בחג לנעימים הרבה יותר.

בקרו באתר אחת שתים! גלו את כל המוצרים שיעזרו לכם במסע לקראת חג הפסח, ושדרגו  את שולחן החג שלכן>>

חברת אחת שתיים! מבית שמאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד